Gå til innhold

Ultralyd i dag, fekk endra terminen med TI dagar!!


Fleur Delacour

Anbefalte innlegg

Hurra, me fekk sjå den lille i dag! Menstermin var 23. april, men den vart endra til 13. i dag - ein kjempeforskjell syntes eg!! Fekk fire flotte bilder å skryta av til familien, til tross for at den lille ikkje ville liggja stille eitt sekund...:D

 

...og det blir ein liten gutt! :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer :) fikk endra termin med ni dager jeg, men i andre retningen,, kjedelig, men skjedde det samme de to første gangene også, og fikk leeenge før ul terminen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Er så rart å skulle omstille hjernen på at det blir ein gutt, for de siste dagane har eg av ein uforståeleg grunn tenkt at det er jente...men det var eit ganske utvetydig profilbilete av "utstyret" der ja...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gratulere med en liten prins i magen! :-)

Bra at du fikk flyttet terminen frem iallefall, da vet du iallefall at du slipper å evt. gå så mye over din egen termin...

Jeg ble flyttet 10 dager den andre veien med nummer 4 på vanlig UL noe jeg visste 100% at ikke kunne stemme, ( hadde jo fått positiv graviditetstest da hun sa var befruktningsdagen ) så jeg hadde i værste fall kunne gått over nesten 4 uker hadde jeg gått over terminen....

Men jeg fødte 11 dager før UL termin og dagen før min egen termin! ;-)

 

Skal selv på UL tirsdag den 23 november, men har bestemt oss for å ikke vite kjønn men ha det til en overaskelse til fødselen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...