Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Viljar Heine Greger Henning Prøver oss på ei jente neste gang:) Men 5 unger da.. Da må vi hvertfall ha større bil!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Ikke helt mine favorittnavn. Men er jo det som er så flott, at vi kan være forskjellige
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Fine navn, bortsett fra Greger. Har aldri likt navnet Greger
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 Jeg kunne valgt Henning selv, men jeg er nok for ung til å velge de andre navna. Eller jeg er ikke fra en bygd heller.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 20:45 : Hæ?? Er det alders- og bygrense på navn?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #7 Skrevet 18. november 2010 Henning er yngstemann i flokken:) Jeg fikk første da jeg var 23, og er nå 30 så jeg er vel ikke en "gammel" mor.. Og ikke fra ei bygd heller, jeg bor i en by med 40000 innbyggere. Greger er etter morfar som heter Georg. Liker virkelig ikke navnet Georg, så da ble det en variant;)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #8 Skrevet 18. november 2010 Gyselig! Hva får dere til å velge FIRE GRUSOMME navn??!!!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #9 Skrevet 18. november 2010 Synes navnene var helt greie. Greger synes jeg er veldig pent =D Men du, vit at sannsynligheten for å få jente med denne mannen er liten. Han har jo bevist at han har mye y-celler i seg Er liv i heimen din, regner jeg med.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #10 Skrevet 18. november 2010 20:54 Fordi vi liker dem kanskje? 21:05 Ja, her er det liv, men de er 4 overraskende rolige gutter. Vi kan jo ha det bråkete også, men det er ikke ofte... De leker, spiller spill, bygger hytte og er over snitttet interessert i lego. Har ikke noe håp om at dette fortsetter, det må da brake løs snart?? Blir vel en til, vi føler oss ikke ferdig med dette. Men da skal strengene kuttes!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #11 Skrevet 18. november 2010 Er ikke bare mannen som bestemmer kjønn. Mannen min har en lillesøster og tre storebrødre, så det går an:)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #12 Skrevet 18. november 2010 Fantastiske navn!! Hør ikke på de som sier de er stygge, vi har alle forskjellig smak. Stygge navn for meg er Leander, Emilio, Emilian, Chrisander, Carosander osv. Ikke noe glad i Noah, Lukas og gjengen heller - noe så kjedelig! Og jeg er så langt fra gammel eller fra bygda. 23 år og fra Oslo Sentrum.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #13 Skrevet 18. november 2010 Selvfølgelig går det an å få både gutter og jenter men er vel fremdeles mannens gener som bestemmer om det skal være gutt eller jente?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #14 Skrevet 18. november 2010 For å være ærlig så likte jeg ingen av navnene. Min far har et av de nevnte navnene og han er ingen god pappa for å si det sånn - så da får jeg negative assosiasjoner. Men det er god alle har forskjellig smak, det er jo så kjedelig om alle skulle ha likt det samme Selv liker jeg internasjonale navn best, uten at jeg vet helt hvorfor. Hvilke jentenavn liker du da ?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #15 Skrevet 18. november 2010 Om man har dårlige assosiasjoner så er det nesten umulig å like navnet.. Kjenner til den! Men det er bra vi er forskjellige, så får ungene ha navna sine i fred;)) Jentenavn er utrolig vanskelig, jeg har vært innom så mange, men ombestemmer meg hele tiden. Vi har vært skammelig enige på guttene, men jentenavn er det verre med. Liker godt Vilja, men det kan vi ikke bruke pga storebror Viljar.. Nila er også kult, og Bjørk! Ava og Iva er også noe jeg liker, men det nærmeste vi har kommet hverandre i denne diskusjonen er Josefin. Heldigvis lenge til vi trenger å bli enige;) Han liker Marta, Ingrid og Alva. Syns jo de passer best til guttene også da.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #16 Skrevet 18. november 2010 Helt utrolig at jeg glemte å føre på Frøya! Det er jo nydelig!! HI
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #17 Skrevet 18. november 2010 Jeg har gode assosiasjoner til navnet Henning, men det burde jeg jo også da mannen min heter det:) Alva og Ingrid er forresten også to av mine favorittnavn, synes det er kjempe fint med litt sånn "gammeldagse" navn.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #18 Skrevet 18. november 2010 Fine navn og spesielt Greger, første året jeg jobba i barnehage etter endt utdannelse, var det en Greger der, han var verdens kjekkeste, snilleste gutt
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #19 Skrevet 18. november 2010 Likte alle navnene unntatt Greger. Får vestkant-pappagutt feeling;) Tyra synes jeg er et kjempefint jentenavn.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #20 Skrevet 18. november 2010 Hehe, ser ut til at vi liker noen av de samme jentenavnene da! Jeg liker også Vilja, (Alva) og Ava
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #22 Skrevet 18. november 2010 synes guttene har navn som passer godt til hverandre, selv om jeg ikke ville hatt samme navnene på mine unger. Måtte bare si at jeg syns Frøya passet godt til resten av gjengen. Krysser fingrene for jentebaby nå da:)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #23 Skrevet 18. november 2010 Greger og Henning er koselige, de andre var litt nye:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå