januarbaby + novemberspire Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Alle butikker jeg har tittet i har bare store luer, eller bare tynne luer! Hvor har dere kjøpt vinterlue til den nyfødte?
endelig gravid28 Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Jeg har kjøpt på Nøstebarn. Kan bestille på nett om du ikke har butikk i nærheten. https://nostebarn.no/wp/produkt/Ull-Barneutstyr-okologiske-Barneklaer-Babyklaer-Ulltoy/Babylue-i-ullfleece/
januarbaby + novemberspire Skrevet 18. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2010 Takk for svar! Den så god og varm ut
januarjenta11 Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Nøstebarn har myyye fint - har kjøpt bodyer, strømpebukser, dresser, luer, sparkebukser osv til min lille derfra Er kanskje ikke det billigste stedet å kjøpe klær, men absolutt verdt det..Veldig god kvalitet
Makko med to små gutter Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 Nøstebarn har MASSE fint! Bare husk at nøstebarn ulla ikke kan vaskes i maskin!
januarbaby + novemberspire Skrevet 18. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2010 https://nostebarn.no/wp/produkt/Ull-okologiske-Barneklaer-Babyklaer-Ulltoy-Prematurklaer/Prematurbody-i-ull-silke/ Fikk så lyst på denne bodyen! Noen som har kjøpt denne? Må i såfall bli i str 56 da
Storm08 & Julie10 Skrevet 18. november 2010 #7 Skrevet 18. november 2010 på babyshoppen har dem små luer, som er gode å varme
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 18. november 2010 #9 Skrevet 18. november 2010 Fikk denne bodyen i gave, den virker supergod! Gleder meg masse til å prøve den på lillegutten Er veldig glad i Nøstebarn, og ulluene deres tror jeg blir ypperlig nå i vinter
Piny Skrevet 18. november 2010 #10 Skrevet 18. november 2010 sparkjøp har også ullue, jeg har kjøpt en sånn hette slik at den ikke skal skli rundt. kjøpte på nett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå