Gå til innhold

Flere 2.gangs gravide som lekker som ei sil her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir ca. 2år mellom mine, og i denne graviditeten lekker jeg litt mye... :(

Ikke ved vanlig aktivitet altså, men ved nysing, hosting etc. Og det hjelper IKKE å ha bronktt om dagen...

Lakk en del etter første fødsel, men med tiden og bittelitt bekkenbunnstrening var alt nesten som nornalt, helt til nå..

Er dette et tegn på for lite trening? Hvordan skal det bli etter fødsel?? Må jeg hamstre inn billige bleier til meg selv også nå??? :-O

Utrolig kjedelig, og litt pinlig.. Og så er jeg så dårlig til å huske på å gjøre øvelsene mine..

Noen bra tips/triks? Er det håp??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk to tette, 15 mnd mellom.

Og jeg lakk en god del under andre svangerskap, særlig på slutten. Jeg slet mest med at jeg ikke kom meg på do i tide, altså at det kom litt i trusa før jeg fikk tatt av meg buksa :(

Men det gikk faktisk over etter fødsel, selv om jeg ikke var særlig flink til å knipe...

Skrevet

Lakk dere under første svangerskap også?

Skrevet

Takk for svar! Da er det kanskje håp da!! :o)

Kan ikke huske at jeg lakk første svangerskap, men kan heller ikke utelukke at det kom en skvett innimllom mot slutten...Dårlig hukommelse.. Men lakk iallefall etterpå. :S

Skrevet

hehe ;) merkelig! jeg la ikke merke til dette innlegget før jeg skrev mitt eget innlegg ;) Skrev akkurat et innlegg som lignet veldig på ditt ;)

Så nei, du er ikke alene!

Skrevet

Godt å ikke være alene! Mener å ha hørt at veldig mange sliter med inkontinens etter fødsel, men ingen vil visst snakke høyt om det... (Og ikke er jeg noe bedre som legger inn dette innlegget her på anonym... jaja ;))

Hilsen HI, en ekte "Tenalady"! ;o)

Skrevet

Nei, lekker ikke slik at jeg merker det. har nyst og kasta opp, uten noen lekkasje. 15 mnd imellom barna her også.

Men jeg vet jeg må begynne å skjerpe treningen der nede uansett, for å forebygge til jeg blir eldre.

Skrevet

Heldige du!! Har du vært flink å trene etter første fødsel da? Eller er du bare mer stabilt sammensatt der enn meg fra naturens side kanskje? :)

Skrevet

Vil anbefale på det sterkeste å kjøpe vaginalkuler som man putter oppi der. Bruk dem først hjemme og deretter når du f.eks går på butikken. Da jobber musklene der nede hele tiden og du klemmer på riktige stedene.

Jeg har nettopp kjøpt meg en sånn og kjenner flere som har fått en kjempegod effekt av det.

Kan kjøpes på kondomeriet eller andre lignende butikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...