Gå til innhold

Litt trist egentlig...

Anbefalte innlegg

Gjest Mentha♥med kul på magen♥
Skrevet

Synes det er vondt å lese om alle de negative utspillene her på BIM. Kan hende det bare er hormonene mine som blomstrer for fullt, men jeg føler at de som blir ansett som "svakere" blir angrepet mer og mer her. De med fødselsangst, de som vil ha KS, de som er sykemeldt... Og jeg forstår egentlig ikke hva andre har med det å gjøre? Hvis noen ber om råd i forbindelse med plager så er det koselig om de får det, men det er ikke nødvendig å skulle verken be noen om å skjerpe seg eller prøve å bortforklare med at de er svake, late, feige eller hva det skulle være.

Jeg har hele tiden følt at jeg har gjort det jeg kan i svangerskapet, selv om det er stusselig lite til tider, men jeg sliter med konstant dårlig samvittighet (det er noe jeg har gjort hele livet) når jeg ikke kan bidra på linje med de rundt meg. Og det hjelper ikke når det jeg leser her får meg til å føle at jeg heller burde ta i til kroppen knekker.

Skulle ønske ikke janteloven var så framtredende blant oss jenter! Vi trenger å stå sammen når vi er gravide, gi hverandre råd, støtte hverandre, løfte hverandre opp! Det er ikke viktig hvem som gjør hva og hvorfor noen tar visse valg. Det eneste som er viktig er at vi alle gjør en utrolig viktig jobb; vi bringer et nytt liv til verden. Og det er noe vi alle har til felles og bør glede oss over - sammen!

Dagens hormonelle hjertesukk fra meg... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh ja, enig med deg! Det har liksom blitt en litt hard tone her inne, syns jeg.... La oss heller bare ta vare på hverandre (noe mange allerede er veldig flinke til her inne).

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...