Miss Dynamite Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 vet noen det? var innom en butikk som hadde det, og likte det setet skikkelig godt, men etter å ha PRØVD i lange tider å få hjelp, så gadd jeg ikke mer, og stakk. jada, skal sies at det ikke sto noe pris der.Hehe. hjeelp
Tøffe Tøflus Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Mener det koster 299 på babyshop. Vi kjøpte, men det var penger ut av vinduet siden det ikke passer til eldre stoler enn 2003 (tror jeg). Klarte å ødelegge bøylen i forsøket på å lure den på min gamle stol fra 1982..
Miss Dynamite Skrevet 18. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2010 jeg er litt usikker på hvor gammel min stol er, kjøpte brukt, men den ser ikke spes gammel ut altså hmm vi har ikke babyshop her da men... kostet ikke den fine lille stolen mer enn 300? jøsses...
velsignet med to Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Jeg tror Tøffe Tøflus tenker på feil produkt ;-) Vi har kjøpt det nyfødtsetet, betalte 999,- for det på Baby Shop.
Miss Dynamite Skrevet 18. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2010 hehehe det var en mer normal pris.. DESVERRE nok... synes det jeg så på var nyydeli
velsignet med to Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 Ja det var ikke billig akkurat, men absolutt verdt det synes jeg! Er mye alene med ungene siden mannen jobber turnus 4 uker borte/4 uker hjemme, og det er bare helt herlig å kunne sette minsta i det setet når hun hyyyler og ikke vil ligge alene på gulvet mens vi spiser middag, samtidig som jeg må hjelpe storebror med å skjære opp middagen f.eks. ;-) Vi har fått det mye roligere og koseligere i slike situasjoner etter at vi kjøpte setet.
Miss Dynamite Skrevet 18. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 18. november 2010 det kan jeg tenke meg, men det eneste jeg "tenker litt ekstra på " ,er at dattra bare er 2.5 når neste kommer, OG hu vil nok ratt sitte i den stolen SELV....hehe
velsignet med to Skrevet 18. november 2010 #8 Skrevet 18. november 2010 Gjør det til noe stort at hun er stor jente og kan sitte på voksenstol nå ;-) Treåringen min beit på det, nå er han voksen når vi spiser sier han ;-)
pifi med tre nurk Skrevet 18. november 2010 #9 Skrevet 18. november 2010 Vi fikk babysetet og ny tripp tarpp stol til lillegutt i går og jeg elsker det allerede! Det er jo helt genialt at alle i familien kan sitte rundt middagsbordet og baby slipper å ligge alene.. Nå betalte jo ikke jeg for det selv, men synes absolutt det var verdt prisen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå