Gå til innhold

Vondt i puppen. Noen andre som har opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste ukene fått mer og mer vondt i den ene puppen. Sluttet å amme i sommer, men merker at den ene er mer "fyldig" enn den andre. Vet jo at det alltid er forskjell på puppene, men nå er det mer enn før. Virker også som om jeg har litt melk igjen, og i tillegg kommer det blank væske når jeg trykker.

Tror ikke det er brystbetennelse, da jeg har hatt dette før og det ikke føles på samme måte. Nå er det akkurat som om puppen er øm, men heller ikke slik jeg hadde det før når jeg hadde melkespreng. Er vanskelig å forklare akkurat hvordan det føles.

Kan det være en blokkering av en melkekjertel eller noe slikt selv om det er såpass lenge siden jeg ammet?

Er så mye i media om brystkreft for tiden, så jeg blir bekymret for det, selv om jeg ikke har noen kul der (ihvertfall ikke som jeg kjenner).

Har bestilt legetime for en stund siden, men de hadde ikke tid før 6.desember. Og føler at det blir verre og verre for hver dag som går, men det har vel kanskje noe å gjøre med at jeg er mer bevisst og litt engstelig for det.

Blir takknemlig for svar hvis noen har opplevd det samme:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytter i håp om at noen kan svare*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...