Virreli Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Kjøper man julegave til baby på 3 mnd? Jeg får nesten dårlig samvittighet for å spørre, selvfølgelig skal barnet få julegave liksom.. Men det er jo egentlig ikke noe vits da hun ikke skjønner bæra! Hva gjør dere?
Tøffe Tøflus Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Er vel ikke verre enn å pakke inn noe du ville kjøpt til henne uansett?
rima Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Kjøp noe hun trenger da. Nytt lammeskinn, bæremeis til senere bruk, pene gardiner, fargerike leker. Eller sett rett og slett inn penger på konto til henne. Da vet dere hvertfall at dere ordnet med noe til henne den første jula
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Ja, vi kjøper noe som han ikke får glede av før han nærmer seg året, men nå har vi en unnskyldning til å bruke litt ekstra penger på han! ;-)
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 Evt sette inn en sum på konto. Vi skal kjøpe en gaffel i samme serien som han fikk dåpsskje.
Gjest Kira06 Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 Datteren vår var akkurat 3 mnd på julaften i fjor, og må innrømme at vi bestemte oss for å ikke kjøpe noe til henne den julen. Både fordi hun var altfor liten til å skjønne noe og fordi vi allerede hadde kjøpt utrolig mye til henne da hun ble født. Men hun fikk gaver av besteforeldre, faddere, onkler og tanter, så hun fikk mer enn nok uansett:) Men i år blir det andre boller, da skal mor og far skjemme bort sin lille;)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 18. november 2010 #7 Skrevet 18. november 2010 Tror jaggu at minstemor skal få litt Janus-ulltøy i str 70 til jul i år jeg, hun har jo snart vokst ut av det vi har i str 60 allerede, og storesøster passet str 60 hele vintern så nå trenger vi litt nytt snart gitt
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 19. november 2010 #8 Skrevet 19. november 2010 Her blir det kjøpt gave til babyen(hun vil være nesten 3 mnd til jul). Men det er også litt fordi hun har to eldre søsken og hun får en gave av de og en gave av oss. Tror de ville reagert om vi ikke ga noe til henne til jul selv om det strengt tatt ikke er nødvendig da hun ikke skjønner noe. Men som andre sier, kjøp noe som de trenger,når man først har muligheten:)
Lemonia Skrevet 19. november 2010 #9 Skrevet 19. november 2010 Vi kjøpte julegave til gutten vår på hans første jul, da var han fire uker gammel. Det ble bare symbolsk, og noe vi ville kjøpt uansett og som han fikk bruk for da han ble litt eldre, men det var koselig. :-)
pruprrup Skrevet 19. november 2010 #10 Skrevet 19. november 2010 Nei, kjøper jo ting til henne når hun trenger det. I tilfelle blir det å pakke inn noe hun trenger. Men tror nok broren skal få kjøpe en liten gave, for hans del :-)
___ Skrevet 19. november 2010 #11 Skrevet 19. november 2010 Hvis barnet hareldresøsken som lurer på hvorfor babyen ikke får gaver, ville jeg pakket inn noe den trenger likevel eller kjøpt en liten bamse, bitering eller noe slikt. Hvis det er første barnet ville jeg ikke brydd meg med det.
*Lissi* Skrevet 19. november 2010 #13 Skrevet 19. november 2010 Kommer til å kjøpe en liten ting til henne ja. Termin 11.12 :-) Skjønner jo ingenting av det ennå, men kjøper jo til resten av søskene... Kanskje et lite smykke. Hun har alt hun trenger så.
Aliena Skrevet 19. november 2010 #14 Skrevet 19. november 2010 Nei, kjøper ikke julegave til babyen som kommer nå i desember. Han får nok av julegaver fra resten av slekta, så det er ikke akkurat synd på han. Storebror på 3 år er nok så opptatt av egne gaver, at han ikke bryr seg om hva lillebror får/ikke får.
M♥H♥A Skrevet 19. november 2010 #15 Skrevet 19. november 2010 Babyen vår fikk babysvømming den første jula. Koselig for alle :-)
Bolla med 2 små <3 Skrevet 19. november 2010 #16 Skrevet 19. november 2010 Baby'en vår får gåstol i julegave:) Han er 5mnd i desember.. Men det hadde vi tenkt å kjøpe uansett!
therehag Skrevet 19. november 2010 #17 Skrevet 19. november 2010 datteren vår var 11 måneder sin første jul og vi kjøpte to bøker, men satt inn en del penger på kontoen hennes. hun skjønte jo ingenting av hva som foregikk uansett;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå