Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 jeg synes gutten min kjeder seg veldig lett, og han krever mye. Han vil aller helst klatre overalt, i trappen, i sofaen, på stoler osv. Det er greit, og det får han lov til - en stund! Men, siden jeg må passe på han, orker jeg ikke klatring i timer og timer av gangen. Ingenting annet er morsomt virker det som. Han er forsåvidt grei å avlede der og da, men han vender alltid tilbake til ønske om klatring og action. Vi kan bygge med lego, lese bøker, legge puslespill i kanskje tre minutter av gangen, og så skal det helst herjes, kiles, klatres osv... Jeg føler at han krever mer enn jeg klarer å gi han. Burde jeg spinne rundt som en animasjonsfigur hele ettermiddagen, eller burde jeg lære han at han ikke alltid kan holde på sånn?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Slik er den eldste, på 3 år, hos oss også. Hun er i full action fra morgen til kveld. I helgene så må hun ut før klokken er halv elleve, ellers så kan vi plukke henne ned fra veggene. Det som roer henne er å få være ute flere timer hver dag, og i helgene er hun gjerne ute med pappaen og fisker i båt i fire timer. Da er hun roligere og har mindre behov for action. Nr 2 er en helt annen type. Der går det rolig å sindig for seg, og hun er like fornøyd om hun er ute som andre. .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå