Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Hvor lang er penisen til mannen deres?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 24 cm og tykk... Stor nok i hauger og lass.. !
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 23 cm og ganske tjukk.. Samme tjukkelsen som en kiwi. Jeg gikk fra en mann med 16 cm til dette gigantgreia og det har ikke alltid sine fordeler å være så stor.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 Den er faktisk ganske liten, men jammen klarer han å få det til å fungere helt supert Får helt supre orgasmer av han! Har hatt andre med store, og syns faktisk ikke det var så bra... Heller liten og tykk, enn stor og tynn
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 ca 20, og like tykk som håndleddet mitt Helt perfekt!! (skal sies at jeg er ganske tynn da)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #7 Skrevet 18. november 2010 Jeg ANER ikke! Ikke har jeg målt og ikke har jeg spurt. Men den er helt perfekt for meg, synes jeg. Den fyller det den skal, for å si det slik.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #8 Skrevet 18. november 2010 Den er ikke lang, men den er jævlig tynn! Hehehehe... )
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #9 Skrevet 18. november 2010 Den er akkurat passe for meg. For tykke, og for lange er bare AUUUUUU!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #10 Skrevet 18. november 2010 Størrelsen betyr veldig lite. Husk at vaginaen vår er elastisk, og at den former seg etter penis....bortsett fra dersom den er blitt overdrevet vid etter fødsler...
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #11 Skrevet 18. november 2010 Hvorvidt størrelsen betyr noe eller ikke er vel smak og behag... Finnes ikke noe fasit på det.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #12 Skrevet 18. november 2010 personlig synes jeg det er mye bedre med en stor, framfor en vanlig. Det varierer nok veldig fra person til person.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #13 Skrevet 18. november 2010 Størrelse har veldig mye å si, synes jeg! Men nå er jeg vært vant til min manns penis i mange mange år, å når vi hadde ett lite brudd for ett år siden, hvor jeg da hadde sex med en som var en god del mindre, så var det helt grusomt kjedelig, uansett hvor hardt han prøvde, hahaha... Det er nok veldig inviduelt!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #14 Skrevet 18. november 2010 Aner ikke. Første gangen vi hadde sex, tenkte han at han skulle advare meg mens han holdte på å åpne knappene på buksa, så han sa: "Ja.. Den er ganske liten da..". Jeg forberedte meg mentalt på minipenis, men jeg ble ganske overrasket da jeg så at det var futt nedi der likevel Jeg kommer som aldri før sammen med han, og det er godt nok for meg! Men jeg syns nå fortsatt at store peniser er vonde å ha sex med. Trives best med gjennomsnittspeniser, eller litt mindre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå