♥jente2010+♥jente2012 Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 skal døpe lillemor snart, og vil kjøpe noe spesielt til henne. forslag?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 sølv bestikk, smykke, vi har ikke gitt noe til ungene våre til dems dåp..
solavisfolket81 Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 Kommer ikke å gi noe til dåpen tror jeg...
***Prinsesse smågodt*** Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 Selve dåpen er vel gave nok, koster litt det å
Gjest Skrevet 4. mars 2011 #5 Skrevet 4. mars 2011 Vi gav et teppe som det stod navn, fødselsdato, vekt mm. jeg bestilte det på nettet, det var kjempe søtt og lillegutt fikk bruke det når vi var i kirken.. Senere valgte jeg å komplimentere sølv som han fikk, slik at han fikk hele sett:)
Trinemorlille Skrevet 7. mars 2011 #6 Skrevet 7. mars 2011 Vi kommer nok ikke til å gi noe spesielt til dåpen, selskapet blir jo en minnerik dag med bilder, album etc, så tenker det blir minner nok.. I tillegg blir det en kostbar nok affære. Føler ikke vi MÅ kjøpe noe til dåpen, kjøper det jeg har lyst til at han skal få når jeg har lyst..
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #7 Skrevet 24. mai 2011 Vi opprettet en sparekonto som vi satte inn noen hundrelapper på (sparer regelmessig på den nå). Ellers ble dåpen en gave i seg selv!
eliiin Skrevet 24. mai 2011 #8 Skrevet 24. mai 2011 vi har kjøpt et herrekjede i gull med en diamant på.. og gravert inn navnet hans.. syns man skal kjøpe noe spesielt til barnet sitt når dem døpes..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå