Gå til innhold

Bruker du refleks?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det gjør jeg og det har jeg alltid gjort. Selv da jeg ble mobba for det på skolen. Jeg har der i mot aldri brukt refleksvest, men det skal jeg begynne med nå som jeg får mitt første barn. Aldri en trilletur i mørket uten refleksvest og masse reflekser på vogna! :)

Skrevet

Ja.

Enten refleks eller refleksvest:)

Skrevet

Ja.

Og jeg irriterer meg grønn over suicidale mennesker som går kledd i svart uten refleks. Jeg bor i sentrum og er livredd for å kjøre på en fotgjenger en dag.

Til folk som krysser gaten uten å se seg for og uten refleks: dere har kanskje retten på deres side i fotgjengerfelt, men blir dere påkjørt av bussen/bybanen/lastebil er det vel ikke så nøye om dere hadde rett?

Liten utblåsning her, sorry.

Skrevet

Ikke akkurat nå, men har det festet på alle yterklærne mine. Har også refleksvest som jeg bruker når jeg løper eller går tur langs veien om kvelden.

Skrevet

Ja, jeg har ingen ønsker om å bli påkjørt.

Skrevet

Ja, når det er mørkt ute så får ingen her i huset gå ut uten refleks (ikke engang bikkja*s*). Vi bruker stort sett refleksvest, men bor litt utenfor storbyen og her er det stedvis ganske dårlig veibelysning.

Skrevet

Ja, refleks på vogna, meg og eldstemann. Problemet er at noen synes det er innmari moro å leke med dem så må stadig på jakt. Må ha større refleks-lager tror jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...