Gå til innhold

Hvor mange julekort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvem sender dere til?

Hvor fjerne slektninger har dere på lista, og hvem utenom familien får julekort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca 100 tror jeg..

Alle tanter og onkler til meg og sambo, noen søskenbarn.. Ellers får venner, noen naboer og noen kollegaer.

Skrevet

hørtes mange ut.. vi bestiller 20. nærmeste familie får, de vennene vi er mest med og alle faddere, barnehagen til jenta vår, jobben min, og barselgruppene vi er med på får. så det holder akkurat med 20

Skrevet

Holder med 20 stykker her også.

Sender til nærmeste familie pluss noen få venner. Oldeforeldre, besteforeldre, tanter og onkler til barna får, pluss et par barndomsvenner av meg og 3-4 av mannens barndomsvenner. I tillegg gir vi til noen vi er glad i og vil gi en liten oppmerksomhet, min fadder, et par naboer, mammaen til mannens bestekamerat og et nabopar vi er mye sammen med.

Skrevet

er nok ca 30 tror jeg.. har en stor familie, så selv om kun de nærmeste får blir det mange. sender også til 3-4 venninner.

Skrevet

Sender et sted mellom 20 og 30. Alle vi ser jevnlig eller treffer i jula sender vi selvsagt ikke julekort til, jeg sender heller ikke til fjerne slektninger vi ikke har noe forhold til.

Skrevet

Har bestilt 45 og er rimelig sikker på at det er nok. Her får mine og samboers tanter/onkler, den nærmeste familien, en del venner, naboer og gode barnehagevenner av de to små:)

Skrevet

Vi sendte til mange i år, bestilte 60 julekort og de er brukt opp.

Skrevet

Vi bestille 35 i år, da får nærmeste familie, våre tanter og onkler, noen venner og et par naboer, pluss barnehagen (snuppa går i familiebarnehage).

Skrevet

40 stk - dette er nær og noen fra fjern familie, venner + 1 kort til jobben

Skrevet

Rundt 30stk tror jeg vi pleier.

Nermeste familie, også onklene og tantene til mine barns far får. Faren får aldri ut fingeren og ordnet med det, så da sender jeg for han.

Noen vennepar får også, men det meste er familie.

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Har akkurat satt meg ned for å skrive julekortlista nå, antar at jeg kommer til å lande på rundt 100 stykker. Venner som vi omgås sånn bortimot daglig, i alle fall ofte, får ikke julekort, de ønsker vi god jul når vi snakkes rett før julaften.

Skrevet

Et sted mellom 20 og 25..men eg lage dem selv da :-)

Skrevet

I år har vi bestilt 50 stk.

Håper det holder.

Da sender vi til nærmeste familie + tanter og onkler og en del venner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...