Gå til innhold

Hater jobben min og gravid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kan man tidligst slutte i jobben etter at man har vært i permisjon..?! Jeg hater jobben min så sinnsykt. Og har vel egentlig gjort det lenge, noe holder meg jo der, men nå begynner det negative å ta over helt.

Skulle slutte før jeg ble gravid, men så ble jeg det. Når kan jeg tidligst slutte..? Vil vel helst ikke spørre sjefen om dette. Er 6 mnd på vei.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mentha♥med kul på magen♥
Skrevet

VIlle ikke sluttet før etter permisjonen. Nå har du maks 2,5 mnd igjen til du skal ha permisjon :) Vet ikke hvordan det blir med foreldrepenger og permisjonstid for deg og mannen om du slutter nå? Og så er det greit å ha en jobb å gå tilbake til når du er ferdig med permisjon, uansett om du mistrives. Da har du ikke det samme presset etter å få deg en jobb fortest mulig og får tid til å finne en du har virkelig lyst på, samtidig som du har en inntekt så lenge.

Ei jeg kjenner sluttet i jobben med en gang hun var ferdig med permisjon, men de endte opp med å slite veldig økonomisk fordi hun hadde problemer med å finne seg ny jobb, samtidig som de hadde høyere utgifter enn de var vant med pga barn.

Skrevet

Du kan si opp i permisjonstiden. Hadde en kollega som gjorde det, hun kom iallefall ikke tilbake.

Skrevet

Jeg har det akkurat som deg, og biter tennene sammen inntil permisjon!

Jeg ble forsøkt fryst ut da jeg fortalte at jeg var gravid, så nå jobber jeg litt på pur faen! Jeg går heldigvis 50% sykemeldt, så jeg jobber bare 2-3 dager i uken. Jeg er bare i uke 19, så må fortsatt jobbe til 28.mars :(

Jeg har tenkt å si opp når jeg får ny jobb. Regner med å begynne å søke i slutten av permisjonstiden. Om det ikke går i orden kan jeg alltids jobbe et par måneder i den jobben jeg har nå bare for å få økonomien til å gå rundt.

Skrevet

Var i samme situasjon sist, og sa opp i permisjonstiden. Ville ikke gå og grue meg til å tilbake! Gikk arbeidsledig noen måneder med bare vikariat og ustabil jobbing før jeg fikk ny fast jobb. Men for oss hadde vi mulighet til å kare det økonomisk for en tid, og det var absolutt verdt det for meg for å slippe at jobben ødela humøret mitt. Penger er ikke alt, så lenge man klarer å forsørge seg. Men sliter man veldig økonomisk, så vil jo det ødelegge nattesøvnen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...