Prikken ('08) blir storesyster Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Eg synest absolutt ikkje det er greit om svigermor klipper luggen til jenta uten å hverken spør først om det går bra eller seie i frå etter om at ho har klippa luggen! Dei passa ho i helga, eg såg ho ikkje frå fredag til søndag pga jobb, og då eg kom søndagen for å ete middag saman med dei pluss sambuaren min stussa eg litt på at eg syntes luggen var kortare enn eg huska den... Ser litt nærare på den utover kvelden og desse påfølgande dagane, og jammen er ikkje luggen litt kortare og SKEIVT klippa!! Viser hvertfall godt dersom ein børstar håret slik at det ligg fint og ikkje er bustete... Spurde sambuaren i går kveld om han har sett noko nytt med håret, då spesielt lugge, og når han seier at han også har lurt på om den har vorte klippa så trur eg jammen meg den har vorte det - han er ikkje akkurat kjend for å legge merke til slikt til vanleg... Og heller ikkje han har vorte spurt om det er greit å klippe den eller høyrt noko i etterkant om at den har vorte klippa. Kjenner eg er irritert om det faktisk stemmer - og det trur eg det gjer.. No håpar eg berre den veks nok dei neste vekene til at eg får klippa den igjen før jul..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå