Gå til innhold

Spent på morgondagen!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle saman!

 

No har eg meldt meg inn her att, er ei stund sia eg var her sist. Vert vel 6 år sia eg melde meg inn sist sånn ca;)

 

Men no er eg då altså gravid igjen... er 4 veker i dag, så eg er utruleg spent på morgondagen, om mensen kjem eller ikkje. Testa positivt allereie på måndag, og har vore positiv kvar dag sia... Men i morgon er altså IKM. Så, då får me sjå om det er testane eg har tatt det har vore noko feil med, eller om eg faktisk ber på ein liten løyndom ;) Veldig spanande, og akkurat som om eg aldri har vore gjennom det før... :)

 

Kryss fingrane for meg då! :) Så snakkast me nok sikkert uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...