Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Hei. Vi er invitert med til Tyrkia i påsken. Vi har jo så klart lyst, problemet er at vårt yngste barn på 18mnd er syk å får ikke lov til å fly. Men det hadde jo vært koselig for eldste å få gjort noe som alle andre gjør (blir litt begrensninger for han pga broren) Tenker litt slik at ha er under 2år dette året og han kommer ikke til å huske det. Man kan jo ikke gjøre det seinere i livet hans! Hva hadde dere valgt`?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 tja........hva gjør dere når eldste er eldre og har lyst å dra på lenger tur? Lar yngste være hjemme da også? Jeg ville kanskje gjort det nå, men spørs helt hvor lenge dere skal være borte. Ville ikke reist fra en på 18 mnd i to uker uten hverken dere eller storesøster/bror. Men problemstillingen deres vil gjenta seg senere såfremt ikke han på 18 mnd blir frisk fra det som feiler han.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Hvis han pleier å synes det er greit å være hos besteforledre eller hvem det nå er som skal passe han, så synes ikke jeg det er noe problem! Jeg ble "forlatt" av mine foreldre og eldre søsken da de dro på bilferie nedover europa i 2 uker, da jeg var 5 år. Jeg husker det, fordi de fortalte spennende historier og jeg fikk fine gaver da de kom hjem! Var overhode ikke noen negativ opplevelse for meg. Var hos besteforeldrene mine i mellomtiden.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Jeg hadde tatt med eldstebroren og reist! Trenger nok å prioriteres litt han også, hvis minsten er mye syk og krever sitt hjemme.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 HI her Ja minsten kan være hos bestemor som han har ett kjempe bra forhold til! Og vi skal evnt være borte i 7dager. Uff syns det er lenge å reise bort uansett syk eller frisk jeg!! Vi vet ikke om han blir frisk noen gang, ellers hadde vi så klart ventet til alle kunne være med!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 Dette tror jeg blir en bra opplevelse for alle sammen. Minsten får kose seg hos bestemor som sikkert skjemmer han litt bort:) Du og mannen får ladet batteriene og nyte at eldstemann får en etterlengtet tur:)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #7 Skrevet 18. november 2010 Dra!! Storebror kommer til å nyte det , og lille kommer heller ikke til å lide av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå