Gå til innhold

Hva kjøper dere til foredrene deres til jul? Trenger inspirasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ganske blank... De har jo alt. Og opplevelsesgave er ikke deres greie...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal kjøpe vin, og så skal jeg bake flatbrød til dem :) Dette tar tid og ligger mye arbeid bak, så jeg tror nok det blir satt pris på :) Så kanskje noe til, men ikke kjøpt og dyrt.

Skrevet

krumkakejern, kluter og klyster. men de er gaaaamle da:)

Skrevet

lager fotobok med bilder av ungene på fotoknudsen. trenger ikke å koste så mye:)

Skrevet

Min mor ønsker seg en eller annen kaffe/mocca master noe slikt..så vi søsken spleiser 300 kr hver på den, hun har alt og vil ikke ha noe annet sier hun. Så det blir gave til hun og mannen sammen.

Til svigermor har jeg kjøpt noe til 200kr som var på tilbud fra 400kr så det var et kupp, og samboer skal kjøpe en whisky til svigerfar (en som blir kjøpt på taxfree og som ikke selges i Norge visst..jeg har ikke peiling på whisky så...)

Min far får en kalender med bilder av barna

:=)

Skrevet

Mamma: En ganser ho sto å sikkla på i butikken :P + et per tøffler som hu bruker mye å sliter ut, hehe. + et lite sett med anskiktskremer..

Pappa: skal få en god arbeidsjakke han har nevnt at han trenger med et tskjorte til eller noe.

Skrevet

Mine har ikke alt da.

pappa får genser + masse håndklær + en bok (håndklær er 4 for 2 på kid nå).

Mamma får bh (ønsker seg det), kjøttkniv, øse og hennes samboer får ullsokker som han ønsker seg.

svigermor ønsker seg sengetøy til seg og mannen så får prøve på det.

svigerfar tror jeg skal få en bok

Skrevet

Kalender med bilde av barna, er fast gave hvert år og har fast plass på kjøkkenet, de ønsker seg ikke noe annet.

Gir i tillegg førsteklassebilde av 6-åringen og Heimdal sjokolade. Sjokoladen kommer fra en liten lokal sjokoladefabrikk og er supergod, er et av årets høydepunkt å få denne sjokoladen. Deles ikke med noen og det blir høytidelig spist en bit til kaffen hver dag til det er tomt ;)

http://www.heimdalchokolade.no/index.php?show=imageℑ=konfekt04.jpg&imageID=27&albumID=2&b=y&navB=1

Skrevet

Vi har kjøpt en flott treeske som er oppdelt innvendig for å ha te-poser i. Så har vi lagt te i noen av rommene. Vi har laget kremmerhus i plast, og fyllt en med sjokolade og en med sånn pent brunt sukker... husker ikke hva de heter nå. trøtt... Og så har vi lagt med maryland cookies i tillegg. Disse tingene har vi lagt i de andre te-rommene. Selvfølgelig er alt pakket pent inn, og med pene band på kremmerhusene osv... Ble faktisk litt profft seende ut til slutt. Enkelt og personlig og fint til noen som ikke ønsker seg mere rot, som de selv sier. :)

Ellers kan jeg anbefale samme konsept i kurv. Personlige gavekurver er noe alle elsker. Kan lages med en vinflaske som utgangspunkt, eller hva som helst egentlig. En kaffepose, fancy sjokolade og en cognac til far eller bestefar? En bok med te, telys og litt godter til mor? En kurv eller pen eske med såper, kluter, svamper, fuktighetskrem, oljer og røkelse til badet til bestemor? Bare vær kreativ og tenk på hva den du skal lage til liker. Siden alle mine sier de ikke ønsker seg noe og ikke vil ha flere gjenstander så blir det ofte slike ting herfra. Og gjett om folk blir glade! :)

Skrevet

Mor skal få sjal til bunaden. Far tror jeg skal få en ny ryggsekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...