Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Deler noen av de rom? Dere som har to som deler,fungerer det?
strekkmerketrollet Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 vi venter nr 3 nå... fra før har vi 2 jenter på 3 og 4,5år. De har delt rom siden minste var 11mnd... og nå vil de ikke flytte fra hverandre Tror de er blitt så vant til det at de ser på det som en trygghet
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Jeg venter mitt tredje barn. Vi har 3 soverom, så jeg tenker at de to yngste etterhvert skal få dele rom frem til skolealder. Da skal vi se oss om etter et større sted. Ellers er det bevist at barn som deler rom ofte får et nærere forhold. Jeg synes det er koselig. Eldstemann på 9 har eget rom.
Tante Blås Squaw Skrevet 20. november 2010 #5 Skrevet 20. november 2010 Foreløpig sover den minste (snart 4 mnd) på vårt rom, men om vi ikke flytter må nok de to minste dele rom etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #6 Skrevet 20. november 2010 Venter tredje nå. Ingen må dele tom her da
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #7 Skrevet 20. november 2010 Vi har tre barn. Alle sover på samme rom. Går helt greit. Kan være litt stress innimellom å få de til å sovne. Men de liker det selv
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #8 Skrevet 20. november 2010 Har tre. Minste deler rom med oss, men til sommeren skal han dele rom med mellomste. Vet jo ikke hvordan det blir med to som deler rom, så det blir spennende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå