Gå til innhold

Ser deres babyer på tv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei lita ei på 8 mnd her som ligger på magen foran tv'n og glor, helt apatisk. Nesten som man ser større barn gjør! Er dette virkelig vanlig, eller er hun veeeldig ekstrem?

Hun har en storebror som ikke brydde seg det minste om tv'n før han var flere år gammel. Måtte "lure" ham til å se barne-tv da han var i 3-4-års-alderen, bare for å få en halvtime med ro om kvelden... hehe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min var fasinert av tven frem til hun ble omkring 6 mnd. Nå er hun litt over 1 år, og har null interesse av tv... dessverre, hehe! Skulle ønske meg ti minutter fred og ro innimellom, men alt er mer spennende enn å sitte foran tven:)

Skrevet

Har en på 4 mnd som bare eeeelsker Handy mandy. Skriker til hver gang det kommer.

Skrevet

Min sønn ble tidlig fasinert av tv'n, men bare reklamen. Resten interesserte han overhodet ikke. Nå er han straks to år. Ser gjerne litt på barnetv, men ikke i mer en 5 minutters økter av gangen. Reklame er derimot fremdeles like interessant.

Skrevet

Ja, har en gutt på fem mnd som er hekta på tv. Spesielt glad i tegnefilmer med mye farge og musikk, og værmeldingene på tv2..hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...