Gå til innhold

bekkenløsning og akupunktur.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått kraftig bekkenløsning og var hos akupunktør igår for å se om det kunne hjelpe litt. Men istedetfor å bli bedre har jeg bare blittt verre! Hadde jeg visst at jeg risikerte å bli verre i bekkenet hadde jeg aldri prøvd akupunktur.

Noen med erfaring med dette? Er det vanlig å bli verre før man blir bedre kanskje? Eller burde jeg holde meg langt unna akupunktur? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert forskjellig hvordan folk reagerer på dette, men om det er første gangen du prøver det kan det være at du blir litt værre igjen før det blir bedre - jeg har hatt det sånn noen ganger. Akkurat som man blir litt "støl" etter behandlinga liksom. Jeg har hatt kjempeeffekt av akupunktur - har hørt andre anbefale vannjogging også. Jeg har i tillegg gått til naprapat og syns at det har fungert greit i tillegg til akupunktur. Har også prøvd varme hender som absolutt fungerte :) Man blir villig til å prøve det meste gitt;)

Håper du får en grei tid fremover selv om bekken er dritt :) Lykke til!

Skrevet

Jeg har brukt akupunktur for bekkenløsning, både i forrige svangerskap, i etterkant, + at jeg bruker det nå under dette svangerskapet.

Min erfaring er at dette er en helt super behandling, som kan gjøre underverker for meg. Jeg går hos fysioterapeut, med 5 årig videreutdannelse i akupunktur- hun er veldig dyktig.

Så hold deg absolutt ikke unna, men om det ikke gir seg, så kan det kanskje være greit å prøve en annen?

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...