Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Jeg har bestemt meg for å holde opp med sjokolade..den som er vesrt, jeg er nærmest avhengig av å spise sjokolade hver dag! Er nå på jobb og må innom kiosken for jeg er såååå gotteri syk. Hva kan jeg kjøpe som ikke er så veldig ille?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Kjøp noe du egentlig ikke er så ekstramt glad i. Harde drops som kan vare en god stund. Eller sukkerfrie halstabletter kanskje?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 Mandariner!! MASSE mandariner!!!! eller epler, eller en god nøtteblanding. Søtsuget kan FAKTISK også bare være mangel på vann, så prøv å drikke et par gladd med lunket vann så kanskje det hjelper :)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 nøtter hørtes godt ut! Men er ikke det også veldig fetende da? Skal ned noen kg til jul tenkte jeg;)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #7 Skrevet 18. november 2010 Vingummi(gummibjørner eller lignende)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #8 Skrevet 18. november 2010 For meg hjelper det å øke protein inntaket betydelig! Hvis jeg tar en proteinshake (og kutter ut en brødskive) om dagen, forsvinner sjokoladehungeren HELT :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå