Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Jeg sitter i en kjempe vanskelig situasjon,er blitt slutt mellom meg og bf,vi har bodd i hans hus uten samboerkontrakt,og jeg går på rehab.penger pga en ødelagt rygg,vi har blitt enige om at vår datter skal ha fast adresse hos meg og delingen blir 40/60,har jeg krav på noe i støtte,iog med at min inntekt er svært lav??Kan man få hjelp til å kjøpe bolig,og hva er kriteriene for det??
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Dette er nok ikke et gunstig fora for slike spørsmål, da det etterhvert vil fylle seg opp med alskens forstå-seg-påere og bedrevitere. Du må kontakte NAV og få en time der, så vil du kunne spørre og få svar på det meste. NAV sine nettsider er også ganske informative, hvis du bare leter litt. Det ordner seg nok, på en eller annen måte. Men snakk med NAV og finn ut av krav og plikter for din videre stønad FØR du går inn på en endelig avtale med X-en. Så vet du hva du har å forholde deg til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå