Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Jeg er frisør og driver for meg selv, tenkte ha en egen nettside så jeg får reklamert litt... Noen som kan hjelpe meg litt i gang?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Kan du koding og slikt da? Hvis ikke kan du gjøre som jeg gjorde, nemlig betale noen for å lage den for meg. Synes det er viktig med god nettside når man har bedrift:) De jeg bruker var ikke dyre, og laget alt slik jeg ønsket. Min nettside kan du se her: http://no1barnevogn.no/
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Kan du huske hvor mye du betalte?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Tror det var ca 3000. Det var disse: http://nettproduksjon.no/
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 Hva koster det å ha en nettside?? Tenkte få noen jeg kjenner hjelpe meg å lage en...går det eller må jeg gjennom en annen instans...?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 Nei om du kjenner noen som kan gjøre det for deg, koster det kun domenet (ca 200 kr/år) Kommer jo an på om den som skal hjelpe deg vil ha noen penger? Det kan jo være nokså tidkrevende:)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #7 Skrevet 18. november 2010 Ok, men er dette noe jeg kan klare selv tror du?? Og hvordan går jeg evnt frem'? Hvordan finne ut navn på nettside etc....
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #9 Skrevet 18. november 2010 Jeg anser meg selv som rimelig oppegående på data. Man akkurat å deigne og lage proff hjemmeside ble for mye for meg rett og slett. Det er noe i det å bruke tid på det vi kan, og la andre ta seg av det de kan:) Jeg begynte å lese meg opp litt på koding og diverse, men fant fort ut at jeg heller betaler noen å gjøre det, og bruker tiden på å tjene penger på det jeg kan:) Du har sikkert navn på bedriften allerede? Da kan du jo bruke det som nettadresse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå