Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Jeg måtte gjøre det idag, jeg lever på knekkebrød for at ungen skal få alt den trenger. Har billån, studielån, leiligheten er ikke overnaturlig dyr men dyr nok for en alenemor, og ungen trenger støtt og ungen trenger nye ullkær, nå må jeg kjøpe nytt bilsete + jula er for dør med julegaver..
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Vi måtte også utsette studielånet denne mnd. Har blitt forfulgt av uhell denne høsten (vaskemaskinen røyk, bilen røyk osv) og har ennå ikke hodet over vannet.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Nei jeg har ikke vaskemaskin så jeg vasker klærna til meg og barnet hos min mor! Jeg holler også på å betale en brukt sofa, har kun 2000kr igjen men jeg har bare ikke råd..Jeg er flau.. Hi
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 det går helt greit, det. jeg har selv gjort det i vanskelige økonomiske tider, og selv om man får litt ekstra å betale seinre så hjeper jo det der og da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå