Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 fantastisk nuh har jeg jobbet og jobbet med denne søknaden og vært filnk og send med absolutt alt jeg skulle for at søknaden skulle kunne behandles umiddelbart. Vi har det sinnsyke kravet fra nav med å levere alle mulige papirer, også når de skal behandle søknaden så greier det ikke holde styr på sine egene papirer!! jeg har fått sykepenger fra NAV alle opptjeningsmånedene også presterer de å be meg opplyse om innteksopptjening 6 av 10 siste mnd............hihihih det er 10 lønnsslipper som de har send ut selv. Er det særiøst mulig ??? det vittigste er at saksbehandleren ikke trodde på meg, men jeg fikk overtalt henne sjekke og da ringte hun opp med halen mellom beina ja hihi :-P
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Næh...guri??? Er nav-ansatte virkelig mennesker som kan gjøre feil? Trodde de var maskiner jeg? Og til og med ringe opp igjen etterpå og innrømme at de har gjort feil, slik at du slipper å sende inn inntektsopplysninger og får pengene du har krav på. Uff og uff...ja, du har virkelig opplevd nav på sitt verste. Får håpe du får sove i natt da
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 hehe det var vel noget mer til historen og hatt usannsynlig mye problemer med de!! Det var vel derfor det var litt ekstra digg å få en som endelig unnskyldte seg etter å ha rakket ned på meg i et kvarter... Dettte handler jo om service og ikke det at de for engangskyld faktisk rettet opp i noe som var feil (dog etter jeg måtte ta 5 tlf av minst 30 min hver når jeg faktisk hadde gjort min del av jobbe så nøye som man faktisk kan) men kritiser gjerne, det er jo det bim damer er best til har jeg skjønt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå