Gå til innhold

Navn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om navnet Marton/Marthon

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maraton?....Forferdelig stygt. Det høres ikke ut som et navn. Mer som en slags medisin. Hostemedisin, kanskje....Eller en P-pille.

Skrevet

Hvordan uttales det på norsk, da ?

Skrevet

Ja, faren min heter det. Tenkte kanskje å ha det som mellomnavn til gutten min.

Skrevet

Vil ikke at ungen min skal hete det samme som 3 andre i klassen og Martin er ett sånn navn. HI

Skrevet

Hvilket land kom faren din fra? Lettere å forstå om man vet hvilket land det stammer fra. Og kanskje er det også mer akseptabelt med et så merkelig navn om barnet ditt ikke ser helnorsk ut, tenker jeg. Men jeg er ellers for spesielle navn, og synes ikke du skal legge for mye vekt på hva anonyme forumfolk sier. Gå for magefølelsen din og bruk det om du liker det. :)

Skrevet

Marton er en norsk nettbutikk som selger rideutstyr og lignende. Og så er det et sted i England. :)

Skrevet

Far min er norsk han. Ser norsk ut gjør han og. HI

Skrevet

Ville heller valgt å kalle han det samme som 3 til i klassen enn det.. Er du full eller?

Skrevet

18:13: nei, er ikke full, er gravid ditt naut. HI

Skrevet

det var ikke fint!

 

Sorry HI, men spør du om meingen til andre inne på et anonymt nettforum, så må du tåle å høre meningen til folka her inne også :)

Skrevet

18:25 og jeg svarer, men herregud å spør om jeg er full??

Skrevet

Kult navn!

At flesteparten av dib-damene ikke liker det, og VIRKELIG må gni inn hvor sterkt de misliker navnet, skal du se på som trygt et tegn på at dette er et godt navnevalg for ungen din! :)

Skrevet

JA, for all del kjør på, et FLOTT navn .................

Skrevet

Synes ikke det var så veldig pent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...