Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Hva synes dere om navnet Marton/Marthon
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Maraton?....Forferdelig stygt. Det høres ikke ut som et navn. Mer som en slags medisin. Hostemedisin, kanskje....Eller en P-pille.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 Hvordan uttales det på norsk, da ?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 Ja, faren min heter det. Tenkte kanskje å ha det som mellomnavn til gutten min.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #9 Skrevet 18. november 2010 Vil ikke at ungen min skal hete det samme som 3 andre i klassen og Martin er ett sånn navn. HI
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #11 Skrevet 18. november 2010 Hvilket land kom faren din fra? Lettere å forstå om man vet hvilket land det stammer fra. Og kanskje er det også mer akseptabelt med et så merkelig navn om barnet ditt ikke ser helnorsk ut, tenker jeg. Men jeg er ellers for spesielle navn, og synes ikke du skal legge for mye vekt på hva anonyme forumfolk sier. Gå for magefølelsen din og bruk det om du liker det.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #12 Skrevet 18. november 2010 Marton er en norsk nettbutikk som selger rideutstyr og lignende. Og så er det et sted i England.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #13 Skrevet 18. november 2010 Far min er norsk han. Ser norsk ut gjør han og. HI
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #14 Skrevet 18. november 2010 http://www.ssb.no/vis/navn/sok.cgi?fornavn=marton&etternavn=〈=n
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #15 Skrevet 18. november 2010 Ville heller valgt å kalle han det samme som 3 til i klassen enn det.. Er du full eller?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #16 Skrevet 18. november 2010 18:13: nei, er ikke full, er gravid ditt naut. HI
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #17 Skrevet 18. november 2010 det var ikke fint! Sorry HI, men spør du om meingen til andre inne på et anonymt nettforum, så må du tåle å høre meningen til folka her inne også
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #18 Skrevet 18. november 2010 18:25 og jeg svarer, men herregud å spør om jeg er full??
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #19 Skrevet 18. november 2010 Kult navn! At flesteparten av dib-damene ikke liker det, og VIRKELIG må gni inn hvor sterkt de misliker navnet, skal du se på som trygt et tegn på at dette er et godt navnevalg for ungen din!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #20 Skrevet 18. november 2010 JA, for all del kjør på, et FLOTT navn .................
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #21 Skrevet 18. november 2010 Synes ikke det var så veldig pent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå