Gå til innhold

Dere som bruker/har brukt P-ring..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..Er dere førnøyde?

Jeg vurderer å begynne på p-ring, og lurer på om det er anbefalt fra dere brukere:)

Håper på svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte det for noen år siden. Enkelt og trygt. Fikk ingen bivirkninger. Skal bruke det igjen når jeg er ferdig med å amme:)

Skrevet

Syns det er det beste jeg noensinne har brukt. Veldig enkelt og greit..

Skrevet

Så bra:-D Håper jeg liker den!

Skrevet

Fungerte som den skulle, og fikk ingen bivirkninger som endret psyke (som jeg ellers gjør av p-piller) og lignende. Dessverre la jeg på meg ganske mye mens jeg gikk på ringen, ca 8 kg i løpet av de 4 -5 mnd jeg gikk på ringen. Var sulten konstant. Nå-3 mndr etter at jeg sluttet med den, er endelig matbehovet nede på mitt normalnivå, og kg begynner å slippe taket. Utover dette fikk jeg utrolig mye småkviser og generellt dårlig hud av ringen.

Skrevet

Jeg var veldig fornøyd, men er enda mer fornøyd med cerazette som jeg går på nå da:)

Fikk litt humørsvingninger med ringen, men ikke så ille som med yasmin pilla..! Det eneste som var litt kjedelig var at den noen ganger tredde seg på penishodet under sex, og det var ganske så ubehagelig:-0 Men er jo bare å ta den ut på forhånd, hvis det skulle bli et problem da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...