Gå til innhold

Noen fra Moss el omegn her? :)


Ronja86

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Jeg er fra Oslo, men har sammen med min lille familie forvillet meg ned til Østfold, nærmere bestemt; Sarpsborg. Her kjøpte vi hus i sommer og jeg begynner å jobbe i Fredrikstad til uka.

 

Er 22 år (88-modell) med to barn (gutt f. 06, jente f.09) og med en liten i magen - er 19 uker på vei. Er kjæreste og samboer :)

 

Lyst til å fortelle litt om deg selv? Hadde vært morro å bli kjent med noen "jevnaldrende" vordende mødre i distriktet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på du :)

 

Flyttet fra Oslo til Sarpsborg ja? Det kan jeg tenke meg var forandring for dere ;)

Du har rukket mye på liten tid du da :) Snart 3-barnsmor å greier <3

 

Jeg er 24 år, 86-modell , og med vår første baby i magen :)

Jeg er kjæreste og samboer, jeg og min bedre halvdel bor i Larkollen som er utenfor Moss .

 

Har du vært på Ul enda eller? Fått termindato?

Jeg ble satt tilbake, så har fått termindato så sent som 18.April .. Men men, jenta vår kommer når hun er ferdig :) Og det gleder vi oss til!

 

Ronja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tja vi flyttet først fra Oslo til Enebakk og så fra Enebakk til Sarpsborg nå i år - forandring fryder, men jeg må si jeg aldri hadde trodd jeg kom til å ende opp i Østfold ;) Men jeg tror vi kommer til å trives godt :)

 

Ja, jeg har helt klart rukket mye på kort tid ;) Ble uplanlagt gravid i tenårene, valgte å beholde og vi fikk en flott og frisk gutt i juli 2006 :) I 2008 ble vi gravid med nr.2 som var planlagt og hun ble født i januar 09 :)

Dette barnet var også planlagt etter at vi mistet tidlig i sommer (den gravidteten var uplanlagt, men barnet ønsket) og vi venter ei jente 18.april :) Ble satt tilbake 1 dag - hadde menstermin 17.april ;)

 

Morro at vi begge venter jente 18.april, Ronja86! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen :)

Dere har flyttet litt på dere dere da jo :) Krysser fingrene for at dere vil trives da,selv om det er stor forandring fra Oslo :P . Jeg har bodd litt i Sarpsborg selv , det er fint der . Jeg bodde der mens jeg gikk på ungsomskolen, valaskjold faktisk .. ikke sååå bra opplevelse !! :/

 

Jeg synes du er heldig som har to små, snart tre :) Og synd med at du mistet i sommer da, du ble jo heldigvis gravid igjen fort da :)

Jeg gleder meg så utrolig til å få denne herligheten ut, selv om jeg over hodet ikke aner hva jeg går til ..

Merker du mye liv eller? Jeg merker liv hver dag, noen dager spreller hun noe veldig og andre dager merker jeg ikke mer enn litt nå og litt da .

 

Kanskje vi møtes på fødestuen i Fr.stad vi da :D Haha !

Har du tenkt på hvilken avd du vil føde på?? Jeg har litt lyst til å prøve meg uten epidural, meeeeeeen, som sagt vet jeg ikke hva jeg går til .

 

Brr .. så kaldt ! Fyrer som bare rakkern for å holde varmt i huset . Godt babyen har det godt og varmt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja man kan si vi har flyttet litt på oss. Vi likte oss veldig i Enebakk, men fordi huseier skulle selge huset måtte vi finne noe eget og hadde endelig mulighet til å kjøpe noe selv. Godt å ha noe eget å slippe å måtte flytte på seg hele tiden, særlig med tanke på at man har barn som går i barnehage osv. Tror og håper vi kommer til å stortrives her nede :) Hva var det som gjorde at du ikke trivdes?

 

Du har mye å glede deg til! Det å få barn er noe helt spesielt uansett om det er nr.1, 2 eller 3! Helt fantastisk ;) Jeg har faktisk merket liv siden uke 11 (!!!), da kjent jeg romsteringer som jeg kaller det, spark har jeg ikke kjent før uke 18-19. Hun er veldig aktiv der inne og hikker, sparker, dytter og turner i magen, er herlig å kjenne! :)

 

Hadde vært artig om vi fikk likt, ja! :) Mine to første barn er født 4 og 6 dager før termin så jeg håper på å ikke måtte gå over denne gangen, tror jeg slipper ;) Har født begge uten bedøvelse, prøvde akupunktur og lystgass med nr.1, men det funket ikke særlig på meg. Utover det gikk fødsel nr.1 for raskt til at jeg kunne få epidural til tross for at jeg ba om det. Nr.2 valgte jeg å ikke ha noen form for smertelindring, det gikk fint til tross for at den fødselen var mer intens enn første. Tror jeg kommer til å satse på å føde uten bedøvelse denne gangen også, men jeg får se :)

 

Ja, det er meget kaldt for tiden! Håper ikke vi får en ny kulde-vinter lik den vi hadde tidligere i år. Fysj!

 

Hadde vært artig å bli bedre kjent :) Har du msn eller fb? Kan jo sende meg en PM så kan jeg legge deg til om du ønsker å bli bedre kjent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig at dere fikk kjøpt da :) Deilig å ha den tryggheten .

Det som gjorde at jeg ikke trivdes på valaskold (eller hvordan det skrives) ungdomskole var rett å slett lærern min ! En skikkelig dott av en kar .

 

Du har merket liv så lenge ja? Du vet hva du skal kjenne etter så det er vel enklere å identifisere bevegelsene :) Det er så deilig å kjenne at hun romsterer og holder på der inne , jeg blir så varm langt inn i hjerterota når hun setter igang . Heldigvis er det såpass store og harde bevegelser at samboeren min kjenner det godt han og :)

 

Jeg har vondt nederst i ryggen , nesten nede ved halebeinet..Og noen ganger når jeg går føles det som at jeg mister følelsen i beina et lite sekund. Har du det?

 

Legg meg til på face om du vil , Ronja Larsen Husebye .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så kjedelig opplevelse :( Har selv gått på en skole hvor jeg virkelig mistrivdes, mye pga lærerne.

 

Ja, har kjent liv en stund, men som du sier vet jeg hva jeg skal kjenne etter ;) Jenta vår turner fælt og har blitt såpass stor at pappan også kjenner det :) Koselig :)

 

Det du beskriver av smerter høres ut som begynnende bekkenløsning. Jeg slet med dette samme i mitt første svangerskap, og måtte til behandling både før og etter fødsel. Det hjalp mye å få riktig behandling og jeg slet ingenting med bekkenløsning under svangerskap nr.2, har heller ikke kjent noe til nå og håper i det lengste at bekkensmertene holder seg unna.

 

Jeg forsøkte å legge deg til, men fant deg ikke? Jeg kan sende deg en pm med mitt navn så kan du forsøke å legge meg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...