Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Blir så sinte.Har hatt en annonse i avisen at jeg vil leie leil til max 10000 mnd, men ikke ønsker at huseier bor i samme hus som oss. har kommet på visning 2 ganger denne uka hvor huseier bor i overetg. Hvorfor er det så vanskelig for de at vi ikke er intressert da???
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Hvorfor vil du ikke ha utleier i samme hus, skal du drive med lyssky virksomhet? Jeg ville vært dritskeptisk til å leie ut til en som skrev slikt.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Det var jo rart at de ringte dere da. Jeg forstår godt at dere ikke vil bo i andres hus som de også bor i. Da jeg leide syns jeg det var bedre å leie fra utleiefirmaer der hele husene var kun utleie.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 For jeg gidder ikke ha de hengende over oss. Har leid så mange ganger av huseiere som bor i samme hus, det er bare klaging: Matlukt, røyking utenforbi, gjester. at jeg er våken på nettene. De kan bråke hva tid de vil på døgnet, men når vi gjør det, da blir det helvete på jord. Hvis de vil ha noen andre til å leie så værsegod for meg, men jeg tar ikke til takke med hva som helst.
Sweet Amber Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 Jeg har bodd i samme hus som utleier og etter det har jeg blitt litt skeptisk til å bo slik selv, så jeg forstår HI godt:) Sikkert ikke alle som er slik, men hadde ikke noe hint på forhånd til hvordan hun var heller da. Hun var så nysgjerrig på hva jeg drev med. Skulle inn og sjekke det ene og det andre et par ganger i uka, kommentere hvor mange menn jeg "hadde" (noe som var litt morsomt men mest ukomfortabelt..hadde hatt besøk av mine 3 brødre hver sin gang, pappa var innom innimellom og en mannlig kollega som hjalp med med å montere møbler....Jeje, skikkelig slut, jeg..), kommentere hvor sent besøket mitt gikk hjem, skulle bestemme hvilke lamper jeg kunne ha hjemme - visstnok pga brannfare, herreminhatt etter det fant jeg ut at det blir blokkleilighet eller ikke noe. Man har ikke samme mulighet til å holde på sånn når man bor litt unna leietageren.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 Skjønner at du ikke vil bo i samme hus som huseier. Men som utleier hadde jeg trekket litt på nesa over en slik annonse. Så ha den meningen, men ikke skriv det i annonsen så kommer det sikkert flere henvendelser. Da får du heller ta et pa bomturer eller spørre om huset leiligheten ligger i når noen kontakter deg.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #7 Skrevet 18. november 2010 Trukket på nesa av en slik annonse? For noe tull. De aller fleste utleieleilighetene i de større byene er faktisk selvstendige enheter, hvor eieren bor et helt annet sted.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #8 Skrevet 18. november 2010 Skjønner du blir irreterte når de du skal leie hos bor der, når du sier i annonsen at du ikke vil bo der hvis huseier bor samme plassen. Er så masse rare huseiere der ute som tror de kan ta seg til rette med hva som helst bare fordi de eier.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #9 Skrevet 18. november 2010 Kjøp deg et hus selv da vel...problem solved
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #10 Skrevet 18. november 2010 18:14 Ja, kan godt det hvis du har 2,5 mill til meg så gjør jeg gjerne det. Er ikke alle som er i full jobb som har råd til eget hus vettu. HI
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #11 Skrevet 18. november 2010 Ikke alle som har råd til egen bolig selv om de har to jobber heller. hater å leie for nesten 9000 hver måned.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #12 Skrevet 18. november 2010 Det er ganske få som har 2,2 mill da Det er det man har banker til ;D Har du råd til 10 000 kr i mnd til husleie, har du vel råd til å betale det ned på et eget hus også. Vi har lån på 2,4 mill, og betaler under 10 000 kr per mnd. Får du ikke innvilget lån, må du nesten sette ned kravene dine, og være glad du får leid et hus. Selv om noen andre bor i en del av det.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #13 Skrevet 18. november 2010 sjønner ikke helt problemet jeg..... viss en har råd til å betale 10.000,- i husleie, har en råd til å betale 10.000,- i huslån vel.....?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #14 Skrevet 18. november 2010 Har råd til en husleie på 10000 i mnd ja, men det betyr ikke at banken vil gi meg ett lån der jeg betaler 10000 på lånet i mnd fordi om, er noe som heter sikkerhet og. har aldri sagt at det ikke kan bo andre i huset, vil bare ikke huseier skal bo der, er det så jævla vanskelig å fortså??? Og hvorfor skal jeg være likegald å ta til takke med hva som helst bare fordi jeg leier? betaler jo faktisk penger for det. Ville du kjøpt en en tv uten lyd, bare fordi det er en TV?? HI
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #15 Skrevet 18. november 2010 Ja, man skulle jo tro det, men om bankene ikke vil gi lån så hjelper det jo ikke om man har råd til å betale så mye i husleie.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #16 Skrevet 18. november 2010 Ha Ha BARE å gå til banken og låne penger... hahaha Jeg leier for 17000 i måned, men banken nekter å gi oss en lån på 1,1 millioner. Simulasjonen de bruker sier at vi ikke klarer å betale 8000 i måned til banken. Spiller ingen rolle om at vi betaler 17000 hver måned uten problemer. Tragisk
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #17 Skrevet 19. november 2010 Her er det vist noen som bare tror det er å gå å få lån i banken. Får jo ikke samme i lån i måned som man betaler i husleie, bare fordi man klarer å betale det i mnd.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #18 Skrevet 19. november 2010 Hvordan trekker man på nesa egentlig? Er det rynke på nesa du mener, eller er det noe helt nytt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå