Marsipanmor Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Jeg våknet i dag med SKIKKELIG vondt i korsryggen.. hadde bare lyst å sove videre, men det var så vondt at jeg bare måtte stå opp.. jeg har ikke hatt kynnere, så vet ikke hvordan det er... Jeg har hatt akutt nyrebekkenbetennelse en gang, og det er akkurat slik det kjennes ut.. det er konstante smerter i nyreområdet, litt varierende smertegrad.. eneste er at de var vel mer pulserende da jeg hadde den betennelsen.. Jeg har urinstix hjemme, den slo ut max på blod, null på alt annet.. Har ingen antydning til blod/slim på papiret.. han en periode med kaldsvetting i sta, men det har gått over.. det kan jo ikke være rier, siden det er hele tiden.. det sitter mest på høyre bakside, hele tiden.. noen ganger kjennes det litt i magen også.. Har snakket med føden, hun mente det kunne være modning, men ville jeg skulle snakke med fastlege... Har fått time, men det er ikke før om et par timer.. Så jeg bare lurer på om det er noen som har opplevd noe sånt???? Er det modning eller hva??
Puppemamma Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 kanskje det er hodet på babyen din som har kommet lenger ned og presser på noen nerver? krysser fingrene for at det er modning jeg;)
Gulljentene Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Riene mine ved forrige fødsel satt nesten utelukkende i nedre del av ryggen...Kan jo være det du har. Hvordan går det med deg nå?
mali28 Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Hei. Jeg gikk slik et par tre dager, var sikker på at jeghadde nyrebekkenbetennelse. Det pleide å gi seg utover natten slik at jeg fikk sove. En dag det var ekstra ille, gikk det som vanlig over. neste dag var jeg fin, men det startet litt utpå dagen igjen. plutselig gikk vannet og baby kom 1.5 timer senere... Så det kan jo være at noe er på gang =)
Oktobergutt2010:) Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 Jepp, akkurat samme hos meg. Jeg gikk slik i 3 dager før fødselen og var sikker på nyrebekkenbetennelse, det ga seg om natta men når jeg stod opp var det ordentlig ille igjen. Det kunne også være rolig et par timer om dagen, akkurat nok til at man tenkte det måtte være kynnere. Det var egentlig modningsrier som ga meg åpning. Satt med rieteller kvelden vi dro til sykehuset, da hadde jeg uregelmessige rier. En time etterpå hadde jeg regelmessige rier på 16 minutt og litt seinere utpå kvelden var de nede i 4minutt. Kan jo være noe i gang, eller? Hvordan går det nå da?
Miss Snow Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 Jeg ble strippa på mandag og har hatt en del korsryggvondt etter det. Ikke konstant, som hos deg, men allikevel ganske mye iløpet av dagen. Jeg har ikke hatt noe av det tidligere i svangerskapet. Jeg krysser fingrene for at det betyr at kroppen gjør seg klar til dyst! Modningsakupunktur imorra, så kanskje det hjelper enda mer! Lykke til! Krysser fingrene for at det er tegn på noe godt!
Miss Snow Skrevet 18. november 2010 #7 Skrevet 18. november 2010 Det slo forresten ut på blod på urinprøva mi på tirsdag (dagen etter stripping) også, uten at det var synlig for meg. Hadde litt brun utflod etter strippinga, men bare på mandag, så satser på at det betyr at det jobbes oppi der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå