Gå til innhold

Da var ordiær UL overstått - å det var nydelig å se vår lille, fotogene baby igjen ?


Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥

Anbefalte innlegg

Ja, gynekologen kalte babyen vår for fotogen :) Litt koselig da...fikk med meg 5 flotte bilder av den lille, som lå å kloste seg selv i panna, leta etter munnen med totten og en skjønn liten oppstoppernese - akkurat som storesøster ♥

 

Jeg ble satt tilbake 5 dager - så det var jo litt kjipt, men det spiller jo egentlig ingen rolle sålenge alt stod bra til. Alle indre organer og lemmer var som de skulle - ikke noe patologi å se noen vei - lettelses sukk ;)

 

Det var en litt sky liten baby som lå i fosterstilling ogknep beina litt sammen, men vi så tydelig tre hvite streker :) Så uten garanti, ser det ut til å bli ei lita jente til ♥

 

Nå er jeg så glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med veloverstått ultralyd:-) Jeg var selv på ultralyd på tirsdag og det var en fantastisk opplevelse. Utrolig godt å høre at alt ser bra ut:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ koselig

MIN var ikke så fotogen.Turbo i magen. fikk store problemer å få målt alt som skulle måles, så vi må tilbake om en uke :P MEN alt så fint ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...