Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Jeg er så frustrert. Nå er jeg 5 dager over ikm. Testet i dag tidelig og den ble negativ Tanta er alltid hos meg til samme tid - alltid! Skal jeg løpe og kjøpe flere tester? Har symptomer som: - Kvalme - Griner av ingenting og opp og ned humør - Stikking/murring i magen - Svimmel - ekstrem jern/metall smak i munnen Har regnet ut, er vel 5 uker på vei om jeg er gravid da. Jeg er så frustrert å leeeeeeeei!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Hei Jeg var 3 uker over IKM ei gang... Følte og kjente masse symptomer (men det gjør jeg bare jeg ser logoen til BIM), men det viste seg bare å være syklusen som tulla litt. Og jeg pleier alltid å være på tida. Men det skal også være sagt at mange ikke tester positivt før de er godt over IKM (flere uker), så det kan jo være det som skjer hos deg. Håper det går den veien du ønsker
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 jeg har hatt superfast syklus i mange år nå, men plutselig fikk jeg 2 uker sein mens. hadde noen graviditetsymptomer, men alle testene jeg tok var negative.. ..det som er rart var at jeg en måned senere var gravid. altså neste mens kom aldri, og jeg tenkte "javel da, den er vel sein igjen" og gadd ikke kaste bort penger på tester.. så jeg fant ikke ut av det før jeg var 6 uker på vei. mye rart som kan skje inni de kroppene våre altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå