Gå til innhold

Hvilken mobil har du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og vil du anbefale den til andre?

Jeg må kjøpe meg en ny idag, og er blank på dette området :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har Nokia N97 og råder deg til å ikke kjøpe denne. Tuchskjermen er for lite følsom, den henger seg opp innimellom pga at den har flere funksjoner enn den har kapasitet til og den er generelt litt klønete å bruke. Ønsker med Nokai E5, som har like mange funksjoner og ikke de samme problemene:) (fått låne og prøve faren min sin, så jeg vet at jeg liker den:) )

Skrevet

jeg og har Nokia N97 og synes den er dritt. Henger seg opp og minne forsvinner hele tiden. Vil også ha ny tlf.

Skrevet

Jeg har en Sony Ericsson Satio!!!!!

Kan virklig anbefale denn!!!

Den har kamera med 12.1megapixel, så man slipper å dra på kamera i tillegg til tlf hvis man skal på noe spesiellt-)

 

ANBEFALES!!!!!!!:-))

Skrevet

Blackberry

 

eeeelsker telefonen min

Skrevet

Jeg er utrolig fornøyd med min iPhone 4. Løøøøv it. ;)

Skrevet

IPhone 3G, og jeg har Mac også. Ingen vits i å kjøpe IPhone dersom du ikke vil bruke den til å surfe på internet. Hadde heller ikke giddet å kjøpe meg det dersom jeg hadde PC.

Ellers er jeg veldig fornøyd:).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...