Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Var på besøk hos en venninne i går. På baderommet stod det en pakke med pinex stikkpiller 1g, frekk som jeg er, spurte jeg hvorfor hun ikke bare brukte vanlige tabletter. Da sa hun, "Ingen spesiell grunn, liker bare bedre stikkpillene". Fikk meg ikke til å grave mer om det, og samtalen gled over på noe annet. Men av ren nysgjerrighet, er det noen som bruker stikkpiller i steden for tabletter, bare sånt uten videre?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Min jente på 13 bruker det når hun er dårlig i magen. Men det er fordi hun da ofte kaster opp, og da kaster hun jo opp tabletten også, så de ikke virker. Stikkpillen virker uansett.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Stikk piller virker raskere, og det er jo også noen som ikke klarer å svelge tabletter.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Jeg har også en eske paracet stikkpiller på badet som jeg bruker når jeg har behov for paracet rett før sengetid. Jeg innbiller meg at de virker bedre og lengre, og så slipper jeg den følelsen av at tablettene bare blir liggende i magen og ikke vil videre i systemet. På dagtid bruker jeg tabletter.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 Jeg elsker stikkpiller. Er så deilig å putte ting inn i rumpa.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 Hvis det er å stimulere analen som er målet, tror jeg du bør prøve noe annet en stikkpiller. Hva med en buttplug?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #8 Skrevet 23. november 2010 Stikkpiller virker verken raskere eller bedre enn tabletter - virkningen er den samme.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #9 Skrevet 23. november 2010 Det kommer litt an på virkestoffet i pillen, og om en har spist eller ikke før en tar den. Slik som voltaren så virker stikkpiller dobbelt så fort i forhold til tabletter. Når det gjelder paracet er det brusetabletter som virker fortest. Om noen ønsker å bruke stikkpiller så har de sikkert sine grunner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå