Gå til innhold

Hormonhelvete


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

35 år og er ca 4 uker på vei men alt nå føler jeg at kroppen er skikkelig i ulage.

Første gang jeg er gravid og kan ikke NOE om dette da graviditeter er noe som aldri har interresert meg.

Mitt spørsmål til alle dere.

KAN man alt i 4 uke blir en hormonell drittkjærring?

Jeg føler meg helt ute å kjøre, griner av ting på tv, er driiiiit lei kjæresten orker ikke bli tatt på og vil helst ligge under pleddet mitt og lese bøker. ALENE..

 

Nå må jeg tilføye at graviditeten ikke var planlagt humøret mitt var det som satt meg på tanken om at jeg kanskje var gravid så dette er ikke noe jeg tillater meg selv å gjøre bare fordi jeg er gravid.

 

Hvis så er at det er hormoner finnes det noe vitaminer jeg burde ta eller noen andre vidundermiddel som kan stabilisere galskapen?

 

Normalt er jeg en harmonisk og rolig person.

 

Skal til legen på mandag uansett så regner med hun kan hjelpe meg om det finnes en "kur" for dette helvete..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei trist at ingen har svart deg på dette innlegget, ser det er lenge siden du la det inn. Svaret er ja, du kan allerede ei uke 4 oppleve at humøret er svingende og det går opp og ned i begynnelsen. Jeg håper du fikk svar i fra legen din.

Det er ikke sikkert det bare er hormoner heller, du er jo gravid og næringstoffene i kroppen din blir "stjålet". Dermed kan man fort bli veldig sliten og det hjelper sjelden på humøret. Så det kan jo hjelpe med folat/jern, omega 3, eller andre vitaminer. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...