Gå til innhold

Noen som har vært i Tallinn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha 4 dager i Tallinn i Januar, og lurer på hva jeg bør gjøre og hva som er billig å kjøpe der! :) Har skjønt at sko lønner seg å shoppe, men hva mer?

Hva koster feks støping av negler, parmassasje, fotmassasje og andre slike behandlinger?

Noe romantisk å finne på der? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke hva spa og slikt koster, men ikke så mye. Sjekk ut nettsider før du drar for å finne et bra spa :)

Tallin er en kjempekoselig by, særlig å tusle rundt i gamlebyen er stas. Synes det ikke var så billig med hverken sko eller klær, men der var mange gode restauranter i Gamlebyen hvor du fikk mange retter for en billig penge. Mange temarestauranter. Å gå ut på en bedre middag med full sevice er vel romantisk :)

Skrevet

Litt skuffende at sko ikke var så billig som jeg hadde håpet ;) Hadde tenkt å ta med meg en koffert full av sko hjem! hehe..

Gleder meg veldig iallefall. Vi drar bare for å ha en romantisk weekend, så tror Tallinn er perfekt :)

Noen andre som har noen tips? :)

HI

Skrevet

Jeg og sambo var der en weekend i februar/mars i fjor, og var ganske enige om at det var en by vi ikke gidder å reise tilbake til. Grått og trist, shoppingen var ikke noe særlig billigere enn her hjemme, og rimelig utdatert. Prøvde oss på et SPA, men var liksom ikke allverdens det heller. Folket der er ganske sure og reserverte, og kveldslivet besto for det meste av fulle russere. Eneste jeg syntes var litt ok, var en liten kafé i en kjeller, rett ved det store torget, også var det jo litt festlig med Olde Hansa. Bortsett fra det vil jeg vel kanskje aller mest anbefale å ha et veeeeldig koselig hotellrom ;)

Skrevet

Det var jo litt dumt å høre. Vet at timingen er dårlig, hadde nok vært bedre å dratt på sommeren. Men sånn blir det altså :) Får håpe vi får mer ut av det enn dere da! Vi skal ikke ha noe action. Bare være litt sammen utenfor husets fire vegger, så tror det blir bra likevel :)

Den kafeen skal jeg forresten se etter :D HUsker du hva Spa'et het, og priser? :)

HI

Skrevet

Jeg synes Tallin var kjempekoselig, perfekt for Weekend- tur. Opplevde ingen ting av det nevnt over :)

Skrevet

Jeg syns det var koselig å gå rundt i gamlebyen.

Jeg kjøpte med en god del billig krystall og strikkeklær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...