Villa Perlesukker Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Det er jo ikke så lenge til jul og vi er jo travle men det er ennå noen av dere der ute jeg kunne tenke meg til å treffe Kanskje en slik kveld kunne være noe for dibdamer i Oslo? http://villaperlesukker.blogspot.com/2010/11/jentenes-juleverksted.html Jeg kaster i alle fall ballen ut og om det er noen som har lyst så kunne vi kanskje fått til en kveld Vi snakket jo om en kveld i sommer haha,.... men det ble jo ikke noe av...
Verbena Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Buhu... vil å være oslo dame akkurat da om det blir noe av! Kom til trondheim istede ;-P
Gjest Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Ligger det oppskrift på oreokonfekt ute på bloggen din ?
Gjest amandine Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Kreativ: JA Oslodame: JA Lyst?: JA Men er nok for langt borte likevel.... Tar du en tur over fjellet?
Villa Perlesukker Skrevet 18. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2010 Du snakker om sola Jeg har faktisk tenkt meg en tur til Bergen før jul.... hadde vært gøy å sagt hei
It's all about me Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 Arrangerer du noe lignende på Bergenssiden så kommer jeg ) Jeg et blankt ark når det kommer til kaker og er klar for å formes....eh ja ja. Med en gutt med cøliaki så blir kakefronten ganske ensformig og kjedelig, så å kunne pynte skikkelig hadde vært knallkult.
Gjest amandine Skrevet 18. november 2010 #7 Skrevet 18. november 2010 Kult! Si fra så møtes vi i byen til kaffe! Du vet hvor du finner meg!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. november 2010 #8 Skrevet 18. november 2010 jeg er oslodame og ikke spesielt krativ... haha.. men jeg hadde kommet om jeg ikke var i roma akkurat den dagen. ta det en dag før?
tante grusom master of law Skrevet 18. november 2010 #9 Skrevet 18. november 2010 Er jeg helt fortapt nå eller? Hvor står datoen som lammekjøttet snakker om? Jeg er kreativ i teorien, men ikke i praksis:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. november 2010 #10 Skrevet 18. november 2010 hos meg står det 17 desember helt øverst midt på siden
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. november 2010 #11 Skrevet 18. november 2010 trekker det tilbake med umiddelbar virkning det står 17 november... hehe.. det har jo vært
Villa Perlesukker Skrevet 18. november 2010 Forfatter #13 Skrevet 18. november 2010 Det var bare et spørsmål om noen hadde lyst hihi... Burde skje mellom nå og 3 uker... for fra 6-7 desember er det fullpakket her
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 19. november 2010 #14 Skrevet 19. november 2010 Jeg er kreativ og nesten oslodame, og syntes det kunne vært veldig morsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå