Gå til innhold

Det er ikke vondt å sette epidural!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det i det hele tatt noen med samme erfaring ? Føler jeg er den eneste rundt meg som ikke syns det var noe spesielt vondt. Nå skal det sies at legen traff blink med det samme.

Har vel også noe å si om man har mye "gravidflesk" på ryggen, for da er det vanskeligere å treffe ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes heller ikke det gjorde vondt. Merket ingenting.

Skrevet

Det var ikke vondt, nei. Det var mye vondere å sette veneflon!

Skrevet

Jo var forferdelig, veneflon er ingenting. Men nå ønsket jeg ikke epidural heller, og legen bommet 2 ganger.

Skrevet

Kjente ingenting.. Men hadde rier i ett bankende kjør da. Han prøvde et par ganger før han traff, men kjente altså ingenting gjennom riesmertene.

Skrevet

Har fått satt to epiduraler og en spinal, ingen av dem merket jeg noe som helst til.

Skrevet

Jeg synes det var forbausende vondt, for jeg har fått i forbindelse med en operasjon for mange år siden også.

Da jeg leste journalen etterpå, så skjønte jeg hvorfor - de hadde stukket feil 2 ganger.....

Skrevet

så fint å lese at så mange ikke syntes det var vondt...tilfelle jeg trenger det når jeg snart skal føde nå:-)

Skrevet

Jeg kjente heller ingenting...Men sååå deilig etter to døgn med intense rier!!! Jeg sovna, jeg!!

Skrevet

Å sette den var ikke spesielt vondt.

Men hodepinen jeg hadde i 3 uker etterpå var så grusom at det ikke går an å beskrive.

Skrevet

Jeg fikk sånn blokade eller hva f. det var:-p

Og han stak meg MANGE ganger. Det var jo vanskelig å sitte i ro pga. riene. Men stikkene var helt greie

Skrevet

14.44 her.

Jeg fikk migrene i 7 uker etter fødselen, da... Dét var vondt!

Skrevet

Såklart er det ikke vondt å sette epidural!

Å FÅ epidural derimot, dét kan være smertefullt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...