Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Hvor mye kjøper dere for til foreldrene deres? Og svigerforeldre. Hva blir gaven i år?
Mortilbarn Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Jeg forstørret et bilde av sønnen og stesønnen til svigerfar, og et bilde av sønnen min til min mor, i dåpskjolen som hun har sydd 30x40x2 på lerret, kostet 250 eller noe pr bilde på nfoto.no (det var tilbud, vet ikke om det fortsatt er det) Til min far vet jeg ikke, tror jeg skal kjøpe en ullgenser med kort glidelåsåpning øverst, han elsker disse
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Mine foreldre får kaffemaskin og en vinhylle som de ønsker seg. Tilsammen blir det vel rundt 1500 kr. de får også bilde av barnebarnet innrammet. Svigers kjøper ikke noe til oss, bare til barna så de får bare bilde av barnet vårt.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Til pappa har jeg kjøpt tøfler, joggebukse, kalender med bilde av han og barna, og en ralph lauren genser, så skal jeg kjøpe et fint belte. Han og mamma får også et barnehagebilde av barna Til mamma blir det kalender av barna, coach designerveske, to rammer og øredobber Til sviger blir det nespressomaskin de får sammen + kalender + barnehagebilde + ?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 Har kjøpt fotokalendere av barna til både mine foreldre og svigerforeldre. Dette blir fra barna. Kostet vel 250 kroner per kalender tror jeg. Svigers får brødkniv som de har ønsket seg, og en liten ting til som vi ikke vet enda. Ender på ca 300 kroner fra meg og mannen. Mine får deler til et servise de sparer på, blir ca 300-400 kroner fra meg og mannen tenker jeg. Er alltid svigers som har fått de dyreste gavene før, så i år blir det ikke så mye på dem.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 har bestilt kalender til alle besteforeldrene til småen, de får og barnehagebilde av småen i ramme. Det blir nok en ting til, tenker på pris tilsammen rundt 300 kr +
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #7 Skrevet 18. november 2010 Vi kjøper for ca 1500 mine foreldre, og samme til svigers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå