Gå til innhold

"Tør" ikke gå til hudpleier....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er at jeg er plaget med sorte prikker i hele ansiktet, samt sånne små talgprikker (eller hva jeg nå skal kalle det) særlig på haka. I tillegg får jeg litt dyptsittende vonde kviser (som ikke kan klemmes) et par ganger i mnd. Er 30 år, veldig fysisk aktiv, spiser sunt, men er ikke flink til å rense ansiktet hver morgen/kveld. Dusjer i allefall en gang pr dag og tar ansiktsvasken da. Bruker minimalt med sminke - litt ID foundation og maskara.

Dette plager meg veldig, men jeg kvier meg sånn for å gå til hudpleier - føler at sorte prikker er det samme som å være urenslig. Vet at det kanskje er en teit tanke, men klarer ikke tenke noe annet... Finnes det produkter som er effektive mot uren hud, så effektive at jeg slipper å gå til hudpleier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du dusjer iallefall engang hver dag? for min del var det i overkant..jeg kan fint dusje hver dag, minst annenhverdag, men flere ganger for dagen, NOPE!

google er di beste venn for sånne ting, :)

Skrevet

Nei det er ikke flauTT Gå du! Men jeg ville gått til hudlege. Jeg gikk selv med mine pigmentflekker som er 100% borte nå.

Skrevet

Jeg dusjer etter hver trening og trener en til to økter pr dag :)

HI

Skrevet

Må man ha henvisning fra fastlege for å få konsultasjon hos hudlege?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...