Gå til innhold

HALSBRANN!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Har det samme problemet om kvelden. Jeg tar Link/ tyggetabl og det hjelper. Tar en hver kveld da jeg legger meg så jeg slipper å våkne av halsbrann. Du kan også ta Gaviscon tyggetabl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse tablettene hjalp meg veldig sist svangerskap. Nå tar jeg dem på kvelden(har ikke halsbrann men det kjennes ut som det kommer-ellers er jeg bare avhengig.)

 

Er det noen som vet om noen drops spm smaker likt??????

 

Love hearts skal hjelpe

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg har vært plaget mye emd det selv, og er det enda. jeg ble annbefalt av jordmor på riksen, og skrelel en rå potet skive og tygge på den, smaker ikke noe godt, men det hjelper veldig. kanskje du merker litt halsbrann rett etter poteten, men etetr 2 min er det vekk på meg, og jeg sover gjennom hele natten, uten og merke noe :)) så dete r vært og prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er blitt avhengig av Gaviscon tyggetabl for å få sove. Det er de man kan bruke under svangerskap og som er mildest ifg. apoteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tygg gulrøtter. funker utrolig bra for meg! ha de tilgjengelig i en bolle med vann i kjøleskapet ferdig skrellet, så blir det ikke så tiltak når du først trenger dem ;)

 

Lovehearts har motsatt effekt på meg pga alt sukkeret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg hadde det helt forferdelig med mye våkenetter helt til jeg innførte dette (nå er jeg kvitt/unngår halsbrann):

Gaviscon 2 stk før jeg legger meg, sove med to puter under hodet, drikke melk til alle måltider, unngå krydret mat, ikke spise etter kl 18 og drikke mye vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...