Akkuratja Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Hei. Bunnen min på denne kaka blir så hard, må jo nesten ha vinkelsliper før å komme igjennom, Hva gjør jeg feil?? Kaka er jo nydelig, men dette ødelegger jo.
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Litt hard skal den jo være men.. Eneste jeg kan komme på er om du kanskje har for mye smør i?
Collette Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Har du brukt smør? Når kaka står i kjøleskapet blir den veldig hard. Prøv med bremykt i stedet.
Jubelbrus* Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Trikset er å ikke trykke den så hardt ned i formen. Jeg syntes min også ble så hard første gang jeg lagde den. Så fikk jeg beskjed om å ikke trykke kjeksblandingen så hardt nedi. Men med lett hånd liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå