Gå til innhold

Bunnen på oreokake


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Bunnen min på denne kaka blir så hard, må jo nesten ha vinkelsliper før å komme igjennom, Hva gjør jeg feil?? Kaka er jo nydelig, men dette ødelegger jo. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt hard skal den jo være men.. Eneste jeg kan komme på er om du kanskje har for mye smør i?

Skrevet

Har du brukt smør? Når kaka står i kjøleskapet blir den veldig hard. Prøv med bremykt i stedet. :)

Skrevet

Trikset er å ikke trykke den så hardt ned i formen.

Jeg syntes min også ble så hard første gang jeg lagde den. Så fikk jeg beskjed om å ikke trykke kjeksblandingen så hardt nedi. Men med lett hånd liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...