Gå til innhold

Ett barn sa til sin mamma:


Anbefalte innlegg

Skrevet

"mamma jeg malte ditt laken med leppestift." Rasende slo hun sitt barn bevisstløst. Senere angret hun på hva hun hadde gjort, og bad sitt barn om og "åpne øynene" men det var for sent. Hans lille hjerte hadde sluttet og slå. I soverommet på lakenet stod det: "MAMMA JEG ELSKER DEG". Legg dette på din status i en time for og vise at du er imot barnemisshandling.

 

 

Ja, det er "dagens" på facebook, men i motsetning til de tåredryppende og dels groteske videoene som nå og da florerer i denne forbindelse, synes jeg denne var fin, enkel og sier så mye......Det enkle er ofte det beste, og det er et budskap som IKKE kan gjentaes for ofte..Særlig ikke her inne hvor 90% virker skremt av alle som jobbe for barns beste, det være seg i helsesektoer, skole/barnehage elelr barnevern......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig!

Og dagens moral er: Vet du om ett barn som er utsatt for mishandling eller omsorgsvikt? Meld ifra til barnevernet!

Skrevet

For barns beste må man tørre tro det verste ;o)

Skrevet

Den smily'en trekker jeg tilbake...Gammel vane......Passer liksom ikke inn....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...