Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 "mamma jeg malte ditt laken med leppestift." Rasende slo hun sitt barn bevisstløst. Senere angret hun på hva hun hadde gjort, og bad sitt barn om og "åpne øynene" men det var for sent. Hans lille hjerte hadde sluttet og slå. I soverommet på lakenet stod det: "MAMMA JEG ELSKER DEG". Legg dette på din status i en time for og vise at du er imot barnemisshandling. Ja, det er "dagens" på facebook, men i motsetning til de tåredryppende og dels groteske videoene som nå og da florerer i denne forbindelse, synes jeg denne var fin, enkel og sier så mye......Det enkle er ofte det beste, og det er et budskap som IKKE kan gjentaes for ofte..Særlig ikke her inne hvor 90% virker skremt av alle som jobbe for barns beste, det være seg i helsesektoer, skole/barnehage elelr barnevern......
ellen-propellen Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Helt enig! Og dagens moral er: Vet du om ett barn som er utsatt for mishandling eller omsorgsvikt? Meld ifra til barnevernet!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 For barns beste må man tørre tro det verste ;o)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Den smily'en trekker jeg tilbake...Gammel vane......Passer liksom ikke inn....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå