Gå til innhold

NEEEI!!!! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har slitt med kvalme, halsbrann, murringer og ømme pupper nå. Var helt sikker på at jeg har blitt gravid! Men nå kjente jeg bare at noe rant ut av meg, og joda, der var det litt ferskt blod.. Så da har jeg nok fått mensen da.... En del av meg har så inderlig lyst til og fortsette håpet på at spira sitter, og at dette bare er en uskyldig blødning som gir seg fort...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm..har du hatt typsike mensen symptomer da? Jeg hadde nemlig en liten festningblødning, som gjorde at jeg trodde jeg hadde mensen. Om det er festeblødning, så kommer det ikke så mye, og varer ikke mange dagene...

Skrevet

Murringene er jo typiske mensensymptomer. Men jeg har slitt sånn med kvalme at jeg faktisk har brekt meg når jeg har vært i kjøleskapet for å finne meg mat, eller vært i nærheten av søpla. Ømme pupper har jeg aldri hatt som mensensymptom.

Hvor tidlig kommer en festeblødning da? Trodde jeg var 4 uker på vei.. Håper virkelig det ikke er mens :/

HI.

Skrevet

Kan vel også nevne at det var rødt og friskt blod. Ikke den lille brunlige blødningen jeg bruker og få ved mens.

HI.

Skrevet

På meg så kom festeblødningen 4-5 dager før normal mens...Trodde jeg bare var litt tidlig ute med mens...men du finner fort ut om det er en vanlig mens eller ikke. Lykke til. Om ikke den sitter nå, så er det jo ikke mange dagene til du kan prøve på nytt:-)

Skrevet

Jeg hafdde også en såkalt festeblødning. Blødde to dager da jeg skulle hatt mensen. Friskt blod, men mindre enn ved mensen. Etter de to dagene kom det aldri mer, og etter en uke tok jeg en test som var positiv. Var da ca 5 uker.

Skrevet

Var det friskt blod hele tiden? Eller antydninger til brunt også? Hvor lite var det da? Kjente du noen smerter? Hva var symptomene dine?

Sorry for at jeg spør så mye om detaljer, men vil vite hva jeg skal se etter før jeg bestemmer meg for å gi opp håpet helt. Har bestilt meg noen tester nå, så jeg kommer mest sannsynlig til og teste meg uansett, men det tar noen dager før de kommer...

Skrevet

Jeg husker egentlig ikke, men mener jeg var veldig trøtt og hadde ømme pupper, men de pleier å være ømme før mensen også..

Kvalm var jeg aldri i svangerskapet (bank i bordet!)

Mener blodet var friskt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...