Gå til innhold

UL i morgen!


Liaes

Anbefalte innlegg

Skal ha min første ul i morgen, 6+0. Begynner virkelig og få nerver nå, selv om jeg overhodet ikke har noen grunn til å være nervøs! Har ikke hatt noe blødning, og er kvalm, ømme pupper, meeeget trøtt og litt hormonell;) Og noe stikkinger i livmoren da!

 

Flere som skal på ul i disse tider?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal også på UL i morgen :o) Da er jeg 7+0. Jeg grugleder meg veldig. Redd for at det ikke skal være noe liv, men håper selvfølgelig at vi får høre minst et hjerte som banker. Er blitt gravid med prøverør og fikk satt inn 2 egg så muligheten er tilstede for at det blir tvillinger :) Jeg er i god form om dagen, veldig trøtt og ømme pupper bare.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt da! Tenk om du får se to hjerter som banker! :):) Jeg ble også gravid med prøverør, men fikk satt inn kun ett egg, så her er det nokk bare en uansett;)

Gruer meg ikke så mye nå, som i går kveld da.. Håper jo virkelig at alt er så normalt som det kan være så tidlig! :)

 

Lykke til i dag da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det vanlig med UL så tidlig, eller er det spesielle årsaker til at dere får det? Jeg er 6+2 idag, og reiser til utlandet i uke 9. Kommer ikke hjem igjen før i uke 13, og det hadde vært såå fint å fått hilst på den lille før jeg reiser... Kan man bare si "jeg vil ha det?" :P

 

hilsen uærfaren førstegangsgravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde prøverør, så da får man det automatisk. Skal se at fosteret ligger plassert riktig ect.. :) Men denne ul'n fikk jeg fordi jeg ringte til gyn og sa jeg ønsket det... :) Og det fikk jeg. Den som st.olavs vil jeg skal ha, skal jeg ha neste uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...