Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 Høres ut som en relativt slank mann, spør du meg.. men det spørs jo veldig på forholdet mellom muskler og fett..
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 Nei? Er selv 180 cm og veier 75 kg når jeg ikke er gravid. Men det sier ingenting om hvordan jeg ser ut. Vekt er et relativt begrep, og sier ingenting om hvordan kroppsbygningen er. Noen har masse muskler og veier derfor mer enn andre, noen veier mindre enn snittet, men har mer fett, og dermed ser mer "overvektige" ut. Skjønner ikke helt hva du vil frem til her?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #5 Skrevet 17. november 2010 Nei, vil egt bare frem til hva dere tenker om en med de "målene". (meg) Er nå litt dvaskette her og der, men betrakter meg ikke som småfeit fordet! Meningløs tråd, men bare la den ut for å høre
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #6 Skrevet 17. november 2010 Det er vanskelig å si når man ikke ser vedkommende.. Men vil si at målene høres helt fine ut, og ikke overvektig
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #7 Skrevet 17. november 2010 Vel mann min har samme vekt og er like høy. Han er ikke overvektig. Han er normal. Han har kraftig beinbygning og store føtter. Bruker str. 45-46 i sko.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #9 Skrevet 17. november 2010 Nesj, BMI'en er jo på grensa til overvekt, men herregud, det er da VELDIG individuelt.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #10 Skrevet 18. november 2010 Syns det høres litt mye ut til å være en _ung_ mann. (Om det skyldes overvekt, muskler eller stor, "mandig" kropp vet jeg derimot ingenting om.) De aller fleste menn under et par-fem-og-tyve er såpass "guttete" i kroppen fremdeles at de ikke veier så mye som voksne menn på samme høyde. Og om du med "ung mann" mener over 24-25, så trekker jeg tilbake alt jeg har skrevet.. da er det en helt passende vekt!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #11 Skrevet 18. november 2010 Samboern min er 181 høy og veier ca 85 og han har ikke mye fett på kroppen sin kan jeg si. Han er passe muskuløs, men han har en kraftig beinbyggning, dvs breie skuldre osv. Det høres ikke noe overvektig ut, men man kan sikkert være lubben ved 70 kg om man er skikkelig tynn og utrent, eller være stram ved 100 kg også;-)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #12 Skrevet 18. november 2010 Min er 1,79 og 105 kg. Han er bredbygd. Kommer han under 90 ser han skrapet ut.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #13 Skrevet 18. november 2010 Jeg tenker umiddelbart at han er litt på den bløte siden :-) Eller på den svært veltrente siden!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #14 Skrevet 18. november 2010 Det høres passe ut. Min mann er 170 og ca.73 kg. Han har mye muskler.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #15 Skrevet 18. november 2010 Det spørs alt på om han er veltrent eller ikke. Kan umulig være spesielt rund.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #16 Skrevet 18. november 2010 Ikke ovevektig, men noen kilo for mye, evt trener han en del. Selv veier mannen min det samme, men er 10 cm høyere og velproporsjonert. Hadde han vært 10 cm kortere hadde han definitivt vært lubben.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #17 Skrevet 18. november 2010 Hmm... Det kan man ikke svare på før man ser vedkommende. Min mann er utrolige 178 cm og han veger 112 kg med så og si bare muskler! Overhodet ikke feit, bare meget meget velltrent :-) Jammy ;-)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #18 Skrevet 18. november 2010 Mannen min er 181 cm og veier ca 85 kg. Han er bred i kroppen og 30 år gammel, så han har ingen smal guttekropp lenger. Han er bittelitt smålubben. Så jo, jeg tenker at det høres litt overvektig ut ja. Eller- dritt i vekta. Men høres ut som om han er litt større enn han "skal" være, enten det skyldes fett, benbygning eller muskler..?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #19 Skrevet 18. november 2010 Det høres ut som en skikkelig mann. Godt med menn med en helt normal kroppsbygning i disse "modellmenn" tidene vi er i nå. Sikkert litt slingringsmonn begge veier, før man reagerer på det. Takler ikke at moten nå skal være menn med ungpikekropper. Blæh!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. november 2010 #20 Skrevet 18. november 2010 hehe.... jeg har aldri noen gang i mitt liv tenk "jeg lurer på om den mannen er litt overvektig og dvask"... hehe. så lenge man ikke er super tynn eller super feit, så funker det meste. det er andre ting som betyr så utrolig mye mer. foreksempel om du er sjarmerende nerdete eller ikke
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #21 Skrevet 18. november 2010 Hmm, så hvis en mann ikke er lubben eller overvektig så har han en ungpikekropp. Jøss, ja, da vet vi det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå