Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 eller noen som har fått det? det er 11 dager siden EL. skal ha ikm den 20-22...
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 Noen har fått skyggestrek og vært gravide, andre har fått skyggestrek uten at det har betydd noen ting. Jeg fikk skyggestrek på flere tester i min første pp, men var ikke gravid. Testet hver dag de 4 dagene frem til IKM, og hadde skyggestrek på flere av dem, så begynte jo nesten å tro, men de ble aldri sterkere og mensen kom på dagen som vanlig. Du får nok bare smøre deg med tålmodighet noen dager til, for ingen her inne vil kunne gi deg et sikkert svar enten eller. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #5 Skrevet 17. november 2010 tusen takk for svar.. gikk inn på do for å se på testen igjen å det er 2 streker der nå.... dem har bare liggi 3-4 min nå....
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #7 Skrevet 17. november 2010 Kan høres ut som om du er gravid da. Ta en test igjen imorgen tidlig også du
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #8 Skrevet 17. november 2010 håper håper håper:))))) =))))))) hehe hooohoooo blir litt nærvøs her jeg sitter... hehe.. tuuuuuusen takk for litt hjelp:) godt å ha noen her inne å spørre;) hehe
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #9 Skrevet 17. november 2010 Bare hyggelig! Krysser fingrene for deg X
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #10 Skrevet 17. november 2010 takk takk... lykke til til deg å=)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå