Inger¸.•°´¯♥ Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Kan jeg fly med en nyfødt baby? ca 3-4 uker Hvilke forhåndsregler bør jeg/vi eventuelt ta?
ღBellღ&gulletღ Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Ammer du? Flaske? Smukk? En av delene er i allefall lurt under letting og landing, Ekstra, ekstra bleier og klær..... min erfaring er at de ofte kan bæsje mye på en flytur og mer enn du tror. Jeg endte en gang opp med ingen bukse eller strømpebukse, for det hadde gått gjennom alt. så heller ett par bleier for mye enn for lite, + poser til å ha bæsje bleiene i. Jeg opplevde også ett utenlansk par, som spurte om jeg hadde ekstra bleie da de ikke hadde igjen fler. Bæresele syntes jeg var kjekt, da hadde jeg frie armer til gåndbagasjen. Husk barne mat som mme, ferdig pakkninger eller pulver og vann får du ha med for flyturen. God tur : )
NormaJean Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Slapp av og stress minst mulig er mitt tips! Går helt fint å fly med så små! Ingen vits å gjøre det til noe stort, ta med utstyret du trenger som bell&gullet skriver over her og ha en fin tur;-) Kommer nok til å sove mesteparten av veien, hvor skal dere hen?
Inger¸.•°´¯♥ Skrevet 18. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2010 Takk for svarene. Babyen er ikke født enda, termin på februar. Men jeg vurderer å gi min kjøre en hotellweekend i julegave. Blir bare til Oslo da, men det er da tur det og. Hadde vært godt med ei kjærestehelg etter at babyen er født. Blir ikke mye tid til det med tre barn...
Gjest Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 Jeg ville heller gitt gaven på forskudd og dratt før jul, mens du fortsatt er gravid. Med Norwegian og SAS kan man fly uten legeattest inntil 4 uker før termin og med legeattest mellom 4-2 uker før termin. Siden du har flere barn, har du selvsagt erfaring med nyfødte, men man vet jo aldri hva slags form man er i, hvordan det er med soving, evt. kolikk osv. Og babyen trenger mye tid og ro og da blir det ikke så lett å være kjærester på tur.
mamman til to gutter Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 Husk skift til deg selv også, det er ikke så veldig gøy å sitte med buksa full av bæsj som har gått gjennom alle klærne til babyen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå