Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 jeg skal på en ekstra kontroll i morgen, ikke av noen spes grunn... vært på en ordinær og en blødnings ul... sønnen vår er syk og vi må derfor ha han med oss... tror dere sykehuset sier noe på dette? alt har vært bra og fint på de andre ul.......
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Vil ikke tro det. Vi hadde med vår, og hun var 10. Men kanskje lurt at du går inn først og tar en rask sjekk før far og sønn kommer inn? Jeg gjorde det slik, var ordinær kontroll men man vet jo aldri. Kunne vært lite liv der likevel. Og særlig siden det er litt ekstra med deg og babyen din da. Kommer an på alderen til sønnen din.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 Han er snart 4. Jeg kjenner liv flere ganger om dagen. så lurer på å bare ta han med og høre med legen når vi kommer, om det ikke er greit får vel far og sønn vente ute...
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Da jeg var på ordinær ullyd som tvillinggravid var gutten min på nesten 4 år med, gikk bra det. Kan bli litt kjedelig for en 4 åring, men de kan da bare gå på gangen.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 Kan du ikke gå alene da? At far og sønn venter på gangen.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 Jeg tror det er OK å ha med en fireåring hvis det ikke er fare for at det er noe galt (men hvorfor er dere da på ekstra UL?). Jeg ville imidlertid aldri ha tatt med et barn som var for sykt til å gå i barnehagen. Enten så er han da såpass syk at han har det best hjemme eller så er han smittefarlig og bør ikke bli med til sykhuset hvor det er ekstra stor fare for at han smitter noen, til og med noen som det kan være farlig for.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #7 Skrevet 18. november 2010 han ble med på ul gikk fint det han var med i en liten bilulykke, var hos legen for nakkesjekk... derfor skrev jeg "syk" men må vel forklarer i miste detalj for å ikke blir dømt her inne... Hi
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #8 Skrevet 18. november 2010 Dessten var det pga kjønn... på ordinær ul sa hu at vi kunne få en kontroll time om vi ville... å det takket vi jo seff ikke nei til HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå